bloom-oliwia

Power Box Chip V-Tech 1,9 TDI PD VW AUDI SEAT SKODA
Skuteczny i prosty w montażu moduł renomowanej firmy V-Tech, zwiększający moc do wszystkich silników 1,9 TDI z pompowtryskiwaczami (100KM, 115KM, 130KM, 150 KM) grupy VAG czyli Audi, Seat, Skoda, VW. Nie wymaga ingerencji w fabryczną elektronikę, nie trzeba nic zmieniać w komputerze, można go wypiąć przed wizytą w serwisie.



katalogowe przyrosty mocy to:



dla 1,9 TDI 100KM i 240Nm po zamontowaniu modułu max. 117KM i 287Nm

dla 1,9 TDI 105KM po zamontowaniu modułu + 25 KM + 45Nm

dla 1,9 TDI 115KM i 310Nm po zamontowaniu modułu max. 144KM i 356Nm

dla 1,9 TDI 130KM i 310Nm po zamontowaniu modułu max. 147KM i 364Nm

dla 1,9 TDI 150KM i 320Nm po zamontowaniu modułu max. 173KM i 366Nm

Moduł jest prosty w montażu. Wymaga jedynie wpięcia wtyczek i podłączenia +/- zasilania zgodnie z załączoną instrukcją w języku polskim.



Strojenie cyfrowych modułów jest niezwykle proste, ponieważ posiadają one wgrane kilka programów z mapami, które wybiera się za pomocą zworek.

Produkt ten posiada cztery niepodważalne zalety:



- wykonany w technologii ADPS - "Advanced Digital Processing System" zaawansowane przetwarzanie cyfrowe co oznacza, że żadne elementy modułu nie zmieniają swoich parametrów z czasem i z temperaturą. Nie starzeją się i niezawodnie sterują Twoim silnikiem. Dziesięć tysięcy razy na sekundę mikrokontroler modułu oblicza nową strategię sterowania, dopasowując ją do Twoich potrzeb, jednocześnie chroniąc silnik przed przeciążeniem i zużyciem. Rozwiązania firmy Vtech jako jedyne stosują taką technologię, gwarantującą bezpieczeństwo i dobre efekty.

- Możliwość wyboru jednego z siedmiu programów wzmocnienia - procedura zmiany programu jest prosta i szczegółowo opisana w instrukcji

- Łatwość montażu. Z montażem / demontażem każdy sam sobie poradzi osobiście , pierwszy montaż bezpłatny.

- Wzmocnienie następuje tylko w momencie wykrycia przez sterownik znacznego obciążenia. Co w efekcie powoduje iż jeżdżąc spokojnie jeździmy jak autem seryjnym, wzmocnienie następuję przy mocniejszym wciśnięciu "pedału gazu"

Boxa sprzedaje jako uszkodzonego gdyż nie jestem w stanie sprawdzic poprawnosci działania modułu-sprzedałem auto-dlatego tak atrakcyjna cena. Koszt nowego to około 1300zł.

Sprzedaje to co na zdjęciach.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDfMULX.html



CHIP PD MITSUBISHI LANCER 2.0 DI-D 140KM +30KM BOX
szablon vp analog




info@chiprace.pl
Po zakupie proszę wybrać formę płatności i dostawy wypełniając "Formularz dostawy i płatności" lub dostarczyć te informacje przez mail. Po zakupie koniecznie podać:1: Model i Rocznik pojazdu 2: Pojemność i Moc silnika (ze względu na dopasowanie parametrów i wtyczek)
1. Przy odbiorze 2. Zwykły Przelew 3. Przelew PayU
PRZEDPŁATA NA KONTO - 14 zł
ZA POBRANIEM - 18 zł



 
( list polecony priorytetowy )
PRZEDPŁATA NA KONTO - 0 zł
ZA POBRANIEM - 12 zł

 POWER CHIP PD

cyfrowy

 
 
   

 

 

Chip  cyfrowy to hybrydowa unikalna  konstrukcja, która  umożliwia
w sposób indywidualny optymalizowanie pracy silnika w zależności od potrzeb auta  jak i kierowcy. Steruje on w zależności od obciążenia silnika dawkami paliwa i doładowaniem w czasie rzeczywistym. Urządzenie cyfrowe na bieżąco odczytuje parametry z czujników i odpowiednio je modyfikuje.
POWER CHIP cyfrowy bardzo szybko przelicza i przesyła dane do komputera, dzięki czemu natychmiast odczuwamy większe przyspieszenie i moment obrotowy.

Chip analogowy charakteryzuje się standardowymi ustawieniami pod silniki grupy VAG (VW, Audi, Seat, Skoda). Sygnał analogowy ma ograniczą szybkość transmisji (przepływalność) informacji do komputera naszego auta, co przenosi się na mniejszy przyrost mocy i momentu obrotowego w porównaniu z urządzeniem cyfrowym.

 

Reasumując, jeśli zależy nam na niewielkim wzroście mocy możemy wybrać  chip analogowy, natomiast jeśli chcemy ograniczyć spalanie i zwiększyć  komfort  jazdy wynikający  z  przyrostu mocy i momentu obrotowego wybierzmy chip cyfrowy.

 

POWER CHIP PD  jest urządzeniem które po wpięciu oryginalnymi wtyczkami „Plug & Play”  modyfikuje  dane komputera sterującego ECU -  zmienia on dane na poszczególnych sterownikach silnika powodując przyrost mocy i momentu obrotowego co redukuje spalanie w granicach 0,5 do 1,5 L/100 KM

 

 

Ogromna zaleta POWER CHIP PD  jest to, że jego instalacja nie wymaga żadnych przeróbek dzięki czemu może zostać w każdej chwili usunięty nie pozostawiając najmniejszych śladów po swojej obecności a samochód wróci do parametrów seryjnych. Dzięki temu możemy cieszyć się większą mocą w samochodach objętych gwarancja.

 

 

Urządzenie jest bezpieczne dla Twojego silnika – posiada ochronę przed przeładowaniem silnika i pracuje w bezpiecznych parametrach wytrzymałości pompowtrysków.


 

MONTAŻ - wraz z urządzeniem dostaniesz dokładną instrukcję montażu (krok po kroku) ze zdjęciem Twojego silnika.
Montaż trwa 5 min i podlega na wpięciu dwóch wtyczek- każdy sobie z tym poradzi.


 
 

POWER CHIP PD przeznaczony jest do samochodów na pompowtryskach AUDI, VW, SEAT, SKODA, FORD

 
 

Nasze doświadczenie potwierdza, że każdy silnik jak i jego podzespoły są inaczej zużyte  - dzięki regulacji przyrostu mocy POWER CHIP PD dopasujesz go idealnie do swojego samochodu.

 


 

POWER CHIP PD powoduje:

- przyrost mocy od 20 do 40KM

- likwiduje turbo dziurę

- przyrost momentu od 20 do 40Nm - dzięki czemu auto dużo lepiej przyspiesza.

- zmniejsza zużycie paliwa od 0,5 -1,5 L/100KM

- zwiększa prędkość maksymalną

-nie wywołuje błędów komputera pokładowego

-nie wpływa na szybsze zużycie silnika

- po wypięciu urządzenia samochód wraca do ustawień fabrycznych

-  lepsze dopasowanie do silnika w porównaniu z chipem analogowym 


 

POWER CHIP PD zbudowany został z materiałów najwyższej jakości. Elektronika została zalana żywicą epoksydową, która chroni przed wilgocią i temperaturą. Przewody osłonięto peszlem żaroodpornym. Jesteśmy producentem tego urządzenia i udzielamy 24-miesięczną gwarancję.


 

Bardzo łatwy montaż w kilka minut
– wystarczy wpiąć gotowe wtyczki.


 





 

Uważaj na podróbki, tylko oryginalne urządzenia posiadają grawer ChipRace

 

 

Po zakupie koniecznie podaj:

MARKAMODELILOŚĆ KM LUB KWROK PRODUKCJI

Dane te są niezbędne do właściwego przygotowania urządzenia do Twojego auta.

 
















ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU




[DANE_EU][KOD][/KOD][EAN][/EAN][WYS]1[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076326313.html


wałek rozrządu vw audi seat skoda 1.9tdi pd
przedmiotem sprzedaży jest wałek rozrzadu kpl z popychaczami

i panewkami głowica pochodzi z rocznika 07r.krzywki mają 61.7mm
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbWyyr.html


chip box pd pro racing do vw , audi , skoda, seat
Witam mam do sprzedania chip boxa . Bardzo proste podłączenie. Chip obniża spalanie o ok 0.5l/100km. Zwiększa moc od 20 do 40 km . Likwiduje turbo dziurę. Jeździłem na nim 2 lata w vw touranie 1,9 tdi 101 km , ale sprzedałem auto a chip został



link do strony producenta



http://tuningchip.pl/p/53/8637/chip-box-quot-pd-quot-dwu-kanalowy-do-aut-na-pompowtryskach-alfa-romeo.html
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeEKgj.html


Diagnostyka Samochodowa VW,Skoda,Seat,Audi
Witam. Wykonam diagnostykę samochodową programem Vag Can Pro (łącznie z logowaniem bloków pomiarowych i testem podzespołów elektronicznych) na terenie Zielonej Góry i okolic możliwy dojazd do klienta, cena za usługę to 35 zł. Przeprowadzę zróżnicowane procedury takie jak:



Kasowanie inspekcji serwisowej

Aktywacja Tempomatu

Dezaktywacja Airbagu pasażera

Zaciski elektrycznego hamulca postojowego

Awaryjna Regeneracja filtra DPF (1.4,1.9,2.0,2.5 TDI PD)

Kalibracja przepustnicy w silnikach Otto z Drive-By-Wire

Kodowanie wtryskiwaczy w silnikach 3.0 TDI Common Rail

Zmiana jednostek miar zestawu wskaznikow

Zmiana jezyka zestawu wskaznikow

Aktywacja zestawu bluetooth Audi Q7/A6 model 4F

Ustawianie podstawowe reflektorow Xenonowych

Kalibracja czujnika skretu - G85

Kasowanie / douczanie pilotow zdalnego sterowania

Wlaczanie / wylaczanie trybu skandynawskiego (swiatla mijania wlaczone caly czas)

Uruchomienie testowe Webasto (PQ35 - Caddy/Touran/Golf/Tiguan/Passat)

Napelnianie ukladu hydrauliki ABS (MK60/70 - Golf V / Passat / Altea / Leon)

Uruchomienie wstepnej pompy paliwowej (np.w celu odpowietrzenia)

Wlaczanie / wylaczanie automatycznego blokowania drzwi

Kodowanie reflektorow ksenonowych z przyslona i bez

Wlaczanie / wylaczanie kontrolki zapiecia pasów

Rekalibracja czujnika G450 DPF (wymiana czujnika, filtra)

Wlaczenie / Wylaczenie "Testu Dzialania Systemu" w systemach ABS/ESP

Kodowanie czujnikow cisnienia w oponach Passat B6/ Passat CC/ Jetta

Wkodowywanie wariantu akumulatora do sterownika Zarzadzania Energia

Kodowanie klucza w systemach Wegfahrsperre IV (PQ35 / 46)

Odblokowanie sterownika Webasto

Dezaktywacja funkcji APS sterownika wycieraczek

Kalibracja czujnika przyspieszenia poprzecznego G200 w ESP

Kalibracja czujnika cisnienia G201 w ESP

Regulacja czulosci mikrofonu w zestawach telefonu Nokia

Kalibracja czujnika przyspieszenia wzdluznego G251 w ESP

Wkodowanie grubosci klockow hamulcowych tyl w Audi A8

Aktywacja automatycznego komfortowego zdalnego podnoszenia szyb

Aktywacja opuszczania lusterka przy jezdzie wstecz

Aktywacja funkcji Coming-Home / Leaving home i ustawianie jej czasu

Dopasowanie ECU silnika 2.0/2.7/3.0 TDi / VW Crafter po wymianie filtra DPF

Stan filtra DPF w silnika 2.0TDi / 2.7-3.0TDi

Aktywacja graficznego pomocnika parkowania Audi A6/Q7

Kodowanie ESP na ruch lewo/prawostronny

Kontrola wtryskiwaczy 3.0/2.7 TDI

Odblokowanie przycisku Eject w nawigacji MMI

Kodowanie listy urzadzen MMI

Deaktywacja/Aktywacja zamontowanej kontroli cisnienia opon Audi A6 model 4F

Kontrola pompowtryskiwaczy 1.9/2.0 TDI

Przekodowanie sterownika ABS/ESP na wariant europejski / USA

Dopasowanie komputera silnika do immobilisera w systemach IMMO3

Awaryjna regeneracja Filtra DPF w VW Crafter, silniki CExx, BJx

Kalibracja czujnikow ESP G200,G202,G251 w autach od roku modelowego 2008

Adaptacja sterownika turbosprezarki w silnikach 2.7/3.0TDi

Ustawianie inspekcji serwisowej

Pomiar przyspieszenia

Zmiana wariantu sterowania drzwi na ruch prawo/lewostronny

Dopasowanie sterownika ESP do skrzyni DSG w Audi A3 8P MJ2006

Aktywacja/Deaktywacji menu serwisowego MMI

Nastawy podstawowe klap kolektora ssacego silnika 3.0/2.7 TDi

Odczyt przebiegu ze sterownika EDC15

Test sprawnosci przeplywomierza G70 w silnika TDI

Regeneracja filtra DPF w silnikach BLE - Touareg 5.0 TDI

Regulacja jasnosci swiecenia swiatel dziennych LED Audi A6

Regulacja obrotow biegu jalowego TDI/Benzyna

Odblokowanie TV w systemach MMI w czasie jazdy

Ladowanie kontenera danych ZDC

Test funkcjonowania elektrycznego hamulca recznego

Aktywacja menu serwisowego w nawigacji RNS510

Aktywacja swiatel dziennych w swiatlach przeciwmglowych w systemach BCM (Golf VI itd)

Przekodowanie licznika Audi A6/Q7 od roku modelowego 2009 z jednostek US na europejskie

Przekodowanie analogowego tunera TV z wariantu USA na EU

Chiptuning test

Adaptacja zawieszenia pnematycznego Audi A8 4E

Adaptacja czujnika G336 klap kolektora ssacego 2.0TFSi

Adaptacja numeru VIN w sterowniku Airbag 8.4 Audi A4 B6

Adaptacja turbosprezarki w silnikach CBAB CBAC 2.0TDI CR

Przyuczenie nowej pompy wtryskowej.



I wiele więcej.
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDdHgfF.html


Filtr oleju Mann - 1.9 TDI
Do sprzedania nowy filtr oleju mann 719/7x -

silnik 1.9 TDI PD VW/Skoda/Seat/Audi.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID6FPGz.html


Chip tunung. Chip cyfrowy PD do samochodów : Audi, VW, Seat, Skoda
Chip firmy ProRacing



Chip cyfrowy PD do samochodów : Audi, VW, Seat, Skoda, 1.2 TDI 1.4 TDI 1.9 TDI 2.0 TDI 2.5 TDI z silnikami na pompo-wtryskach czyli większość modeli po 2001 roku. Chip w zestawie z gotowymi wtyczkami oraz szczegółową instrukcją montażu plus oryginalna okładka na dowód rejestracyjny PRORACING

Używany 6 miesięcy w VW Golf 4.

Byłem z niego bardzo zadowolony nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Więcej informacji udzielę telefonicznie bądź e- mail
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeTKUj.html


głowica VW audi skoda seat 1.9 TDI PD
Głowica po remoncie zrobila okolo 10 tys km gniazda w stanie dobry nie wyrobione
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDffHC7.html


Felgi stalowe 5x112 16" ET42 VW GOLF V, VI, YETI,JETTA, LEON II Audi!
Rozstaw śrub 5X112 6J x 16 cali, ET 42. Otwór centrujący 57 mm.

Pasują do:

AUDI A3 CABRIO/SPORTBACK OD 2003-

SEAT ALTEA OD 2008-

SEAT LEON II OD 2005-

TOLEDO III OD 200 - pokaż numer telefonu -
9

SKODA OCTAVIA II OD 2004-

SKODA YETI PD 2009-

VW GOLF V OD 200 - pokaż numer telefonu -
9

VW GOLF VI OD 2008-

VW JETTA OD 2005-

VW TOURAN OD 2003-

i wielu innych aut z tym rozstawem !!
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID86OAT.html


Miska osłona miski olejowej 1.9 TDI PD Golf IV A3 ASZ ARL AJM
GOLF MK IV TDI PD Osłona miski olejowej z blachy ocynkowanej 3mm malowanej proszkowo!



Witam



Posiadam na sprzedaż solidnie wykonaną osłonę do golfa IV TDI ARL w kolorze czarnym



Osłona pasuje TYLKO do silników na POMPOWTRYSKIWACZACH (PD) które posiadają skrzynie 6 BIEGOWĄ



np: AJM ASZ ARL

VW Golf IV

VW New Beetle

VW Bora

VW Passat

VW Sharan

Audi A3

Seat Leon

Seat Toledo

Seat Ibiza

Skoda Octavia

Skoda Fabia



Osłona przykręcana jest 6 śrubami

1 od strony skrzyni 1 z przodu obok pompy wspomagania 2 od strony ochraniacza przegubu i 2 przelotowo skręcane z tulejami w osłonie z tyłu silnika

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdyaHl.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lwiaprzygoda.htw.pl
  •