bloom-oliwia

Firma odkupi licencje na oprogramowanie od firm
Odkupimy licencje na niepotrzebne oprogramowanie od firm, korporacji, instytucji. Głównie licencje zbiorowe (Open, Volume Licensing, Enterprise, etc), ale także licencje na pojedyncze stanowiska.



Jesteśmy zainteresowani systemami operacyjnymi, pakietami biurowymi, oprogramowaniem do zarządzania IT, systemami serwerowymi, specjalistycznym oprogramowaniem IT oraz innymi, w tym także oprogramowaniem klienckim.



Warunkiem jest posiadanie legalnej licencji z kompletem dokumentów bez ograniczeń czasowych.



W celu uzyskania więcej informacji prosimy o kontakt telefoniczny.

Osoba kontaktowa: Przemek
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDfZrB3.html



Licencje oprogramowania dla firm - Plik24.pl
Dostarczamy oprogramowanie dla firm ERP, CRM, InsERT, Nexo, Navireo, Microsoft office itp.

Co nas wyróżnia? Po wprowadzeniu programu - przeprowadzimy szkolenia dla twojego personelu i udoskonalimy funkcjonalność systemu tak by twoja praca stała się prostsza.



Dostarczamy również autorskie rozwiązania logistyczne i wdrożeniowe.

Sprawdź na naszej stronie internetowej - http://www.plik24.pl/
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDfj5lw.html


Comarch ERP Optima oprogramowanie dla firm
Popularne wśród polskich firm oprogramowanie do prowadzenia firmy.



Comarch ERP Optima propozycja dla każdej firmy usługowej i większości niedużych firm handlowych poszukujących prostego i intuicyjnego systemu wspierającego sprzedaż i pozwalającego rozliczyć się ze swojej działalności w oparciu o księgę przychodów i rozchodów (KPiR) lub na podstawie ewidencji przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym oraz ewidencji wymaganych w przypadku płatników podatku od towarów i usług (rejestry VAT). Użytkownik oprogramowania nie musi martwić się o zmiany w przepisach, ponieważ program zawsze jest dostosowany do bieżącego ustawodawstwa. W każdym momencie możliwe jest rozszerzenie instalacji o kolejne moduły.



Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!

www.viplex.pl
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID4cHT9.html


Jednolity Plik Kontrolny JPK - Oprogramowanie dla FIrm - Promocja 20%
Oferujemy Oprogramowanie zgodne z Ustawą o Jednolitym Pliku Kontrolnym obowiązującą od Stycznia 2017 Roku dla Małych i Średnich Firm.



Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży. Dzięki wbudowanym rozwiązaniom jest najchętniej wybieranym oprogramowaniem wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych.



Firmie Comarch, Największemu Polskiemu dostawcy ERP zaufało już ponad 60 000 Klientów.



Skontaktuj się z Nami, wybierz jeden z dostępnych pakietów i przygotuj Firmę na zmiany już Dzisiaj.



Jesteśmy integratorem systemów Comarch ERP, producentem oprogramowania i jednocześnie niezależną firmą konsultingową. Optymalizujemy procesy biznesowe w przedsiębiorstwach od ponad 26 lat. Specjalizujemy się w rozwiązaniach ERP dla firm oraz Przedsiębiorstw. Prowadzimy Outsourcing usług IT przez certyfikowanych konsultantów Comarch i Microsoft.



Profisoft

http://www.profisoft.pl/

fb.com/profisoft
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgHJXZ.html


Szkolenie BHP w formule e-learning współpraca dla firm
JAK DZIAŁA KURS?

Szkolenie BHP w formule e-learning, to oprogramowanie dostępne poprzez internet w formie on-line. Każdy użytkownik korzystający z tego rodzaju szkolenia posiada indywidualne dane dostępowe, co daje mu możliwość uruchomienia szkolenia w dowolnym czasie i miejscu, podając login oraz hasło. Kurs trwa ok. 3 godzin. W każdej chwili użytkownik może je jednak przerwać i powrócić do miejsca, w którym wcześniej skończył.



OPŁACALNOŚĆ E-LEARNINGU

E-learning, jako alternatywna forma dla szkoleń tradycyjnych, bardzo szybko zyskuje na popularności. Coraz częściej wykorzystywany jest nie tylko w firmach prywatnych, ale również w urzędach, na uczelniach wyższych oraz w innych instytucjach.



Z perspektywy pracodawcy, główną zaletą szkoleń e-learningowych jest ich opłacalność.



W porównaniu do szkoleń stacjonarnych, e-learning pozwala na eliminację takich kosztów jak np. noclegi, dojazd na szkolenie, sala szkoleniowa,wynagrodzenie trenera, catering etc.



Szkolenia bhp:

e-szkolenie dla pracowników biurowych - 30zł,

e-szkolenie dla pracodawców, osób kierujących pracownikami, pracowników inżynieryjno-technicznych - 50zł,

szkolenia z dojazdem na miejsce - 50zł (dotyczy tylko województwa śląskiego )



KONTAKT:



http://elearningbhp.kursyadr.com



http://www.piszczekszkolenia.pl



Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004r.

w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy szkolenie okresowe w formie samokształcenia kierowanego mogą odbywać:



1) osoby będące pracodawcami oraz inne osoby kierujące pracownikami;

2) pracownicy inżynieryjno-techniczni;

3) pracownicy administracyjno-biurowi.
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDeRBZx.html


Google Business View - wirtualne spacery dla hoteli, restauracji, firm
Witam,



Jestem Rekomendowanym Fotografem Google.



Zajmuję się tworzeniem wirtualnych spacerów w technologii Street View, panoram 360 stopni oraz fotografią reklamową dla firm.

Oferuję kompleksową obsługę dla biznesu.



Ofertę kieruję do: restauracji, hoteli, salonów kosmetycznych, fryzjerskich, ośrodków SPA, przedszkoli, salonów samochodowych, warsztatów oraz small businessu, instytucji i urzędów.



Posiadam profesjonalny sprzęt foto i oprogramowanie. Jestem mobilny, działam na terenie całej Polski.



Szybka i profesjonalna realizacja wirtualnych spacerów oraz atrakcyjne ceny to moje wyróżniki. Wirtualny spacer w technologii Street View już od kilkuset zł.



Poprawisz swoje pozycjonowanie w wyszukiwarce. Spacer wirtualny jest umieszczany w Internecie, na Google+, Google Maps, stronie www, Facebook, social media.



Zacznij przygodę z wirtualnymi spacerami już dziś!



Zapraszam do kontaktu.
Link: olx.pl/oferta/CID619-ID3Wil3.html


Karta USB HD do PC, Laptopa DVB-S2 TBS 5980 CI
Gwarancja: 24 miesiące



Produkt uznanej w świecie kart DVB firmy TBS, gwarantujący najwyższą jakość i najlepsze osiągi. Model 5980 podłączany do portu USB (zewnętrzny). Odbiera DVB-S i DVB-S2, także kanały HD. Wyposażony w gniazdo CI na moduły dostępu warunkowego. Współpracuje z systemem Windows lub Linux. Dobre wsparcie producenta, polecany do zastosowań HTPC.



Karta TBS 5980 została zbudowana na bazie najnowocześniejszych podzespołów: zestawu głowica+demodulator od STMicroelectronics STB6100+STV0903. Połączenie to gwarantuje stabilną pracę i jednocześnie daje szerokie możliwości użytkownikowi. Poza klasycznym odbiorem kanałów satelitarnych, co ułatwiają funkcje Auto FEC i Auto roll-off, karta pozwala także na Blindscan oraz współpracuje z aplikacją CrazyScan (skan RF pasma, podgląd konstelacji sygnału).



Do oglądania dołączony TBSviewer - aplikacja będąca uproszczoną wersją uznanego programu DVB Viewer. W lipcu udostępniono nową wersję do pobrania ze strony producenta z nowym OSD i większymi możliwościami.



Dzięki gniazdu CI można oglądać kanały kodowane - używając karty i odpowiedniego modułu CAM. Działają moduły: CANAL+ HD (starsza wersja CI, nie nowa CI+), Cyfrowego Polsatu, nCAM HD, AstonCrypt v2.26, Conax/Viaccess od Neotion i Smit. Dzięki aplikacji TBS MCE Tool dekodowanie działa także na Windows Media Center!



Szybka i pewna karta DVB dla komputerów PC, podłączana do portu USB (wymaga zewnętrznego zasilania, zasilacz jest w zestawie). Świetna zarówno dla przeciętnego widza, jak i dla pasjonatów do odbioru nietypowych transmisji. Oprócz tego dostęp do transmisji w DVB-S/S2 QPSK/8PSK z niemal dowolnymi parametrami SR z zakresu 1 do 45 Msyb/s.



Sterowniki dostępne dla systemów Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 oraz Linux (binarne) (szczegóły: tbsdtv.com ).



Świetna współpraca z popularnymi aplikacjami alternatywnymi, jak ProgDVB, AltDVB, DVB Dream, SmartDVB i wieloma innymi.

Najważniejsze cechy:



Odbiór w standardach DVB-S2 i DVB-S

Wysoka czułość głowicy

Stabilna praca

Odbiór danych, serwisów DVB (internet satelitarny, serwisy multicastowe)

Współpraca z popularnym oprogramowaniem AltDVB, DVBDream, DVBviewer, ProgDVB, MediaPortal, FastSatFinder

Obsługa DiSEqC 1.0, 1.1, 1.2, USALS

Zdalne sterowanie

Sterowniki do Windows XP/Vista/Win7/Linux

Sterowniki BDA (Broadcast Driver Architecture) możliwość obsługi karty przez oprogramowanie innych firm, np. typu Media Center



Właściwości Video:



HDTV (obsługa MPEG2 i MPEG4/H.264)

Dźwięk AC3 5.1 dekoder programowy

Instalacja Plug and play

Nagrywanie kanałów TV/radio

Teletext

Time shift

Przewodnik programowy (EPG)



Zawartość opakowania:



Karta DVB - 1 szt.

CD ze sterownikami i oprogramowaniem - 1 szt.

Pilot - 1 szt. (brak baterii w zestawie!)

Zasilacz - 1 szt.



Wymagania systemowe:



system operacyjny Windows 2000/XP/Vista/7 (32 bit lub 64 bit) lub Linux

dla Windows DirectX w wersji nie niższej niż 9.0

wolny port USB 2.0 (może nie współpracować z USB 3.0!)

napęd CD ROM lub lepszy (sterowniki z płyty)

karta dźwiękowa

antena satelitarna z konwerterem

minimalne wymagania dla SD: procesor 1 GHz Pentium III, 256 MB pamięci RAM, karta graficzna z przynajmniej 16 MB pamięci

minimalne wymagania dla HD: procesor 3 GHz Pentium IV, 1 GB pamięci RAM, karta graficzna z przynajmniej 64 MB pamięci

zalecane jest posiadanie sprzętu o parametrach lepszych niż minimalne, ponieważ użytkowanie karty na sprzęcie spełniającym warunki minimalne może nie być wygodne, zalecane wsparcie dekodowania sprzętowego obrazu na karcie graficznej.



UWAGA! Karty DVB nie są urządzeniami dla laików! Wymagana jest wiedza z zakresu użytkowania komputera. Nie zapewniamy wsparcia technicznego przy konfiguracji!
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDe0maH.html


ASSECO Wapro WF-MAG Start Nowy Sprzedaż i Magazyn URSUS
System przeznaczony do prowadzenia ewidencji towarowo - wartościowej w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych. Umożliwia wystawianie i rejestrację dokumentów magazynowych, sprzedaży i zakupu. Zapewnia sprawną i szybką sprzedaż detaliczną



Typ programu:



-Program do fakturowania sprzedaży towarów handlowych oraz usług (program do wystawiania faktur);



-Program do zarządzania sprzedażą mikroprzedsiębiorstw;



Informacje ogólne:



-Program umożliwia pracę wyłącznie na jednym stanowisku;



-Program przeznaczony jest dla firm prowadzących krajowy obrót towarowy (także w walutach obcych)



-Program zaprojektowano w technologii „klient – serwer” w oparciu o SQL Serwery firmy Microsoft;







Magazyny:



-Wariant START umożliwia korzystanie tylko z jednego magazynu;



-Rozchodowanie towarów z magazynu może odbywać zgodnie z następującymi metodami:



-FIFO - pierwsze weszło pierwsze wyszło;



-LIFO - ostatnie weszło, pierwsze wyszło;



-Wyboru z konkretnej dostawy;



-Ewidencja magazynowa prowadzona jest w rzeczywistych cenach netto i brutto;



Dokumenty dostępne w programie :





Magazynowe:



-Bilans otwarcia,



-Remanent,



-PZ – przychód zewnętrzny,



-WZ – wydanie zewnętrzne,



-PZk – korekta przychodu zewnętrznego,



-WZk – korekta wydania zewnetrznego



-PW – przychód wewnętrzny,



-RW – rozchód wewnętrzny,



-ZU – zakup usług,



-SU – sprzedaż usług,



-Zuk – korekta zakupu usług,



-Suk – korekta sprzedaży usług,







Handlowe:



-Faktura VAT,



-Faktura VAT RR



-Walutowa faktura VAT (w obrocie krajowym)



-Rachunek zwykły,



-Paragon,



-Faktura korygująca VAT,



-Faktura korygująca VAT RR



-Walutowa faktura korygująca VAT (w obrocie krajowym)







Rozrachunkowe:



-KP – kasa przyjmie,



-KW – kasa wyda,



-Przelew własny,



-Przelew obcy,



-Wpłata gotówki na rachunek,



-Wypłata gotówki z rachunku,



-Kompensata,



-Wezwanie do zapłaty,



-Nota odsetkowa



W OFERCIE NASZEGO SKLEPU POSIADAMY RÓWNIEŻ : OPROGRAMOWANIE DLA FIRM (ASSECO WAPRO, INSERT), EKSPLATACJA (PAPIER, TUSZE/TONERY), URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE/DRUKARKI ORAZ KASY I DRUKARKI FISKALNE!!!
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID9H0dj.html


Serwis komputerowy
Serwis komputerów, laptopów, oprogramowanie dla firm.
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDciTUd.html


Montaż Tachografów do samochodów dostawczych
Szanowni Państwo,



prowadzimy profesjonalny montaż tachografów cyfrowych do pojazdów typu laweta, dostawczak, bus. > 3,5 T



np.

RENAULT Master,

FIAT Ducato,

FORD Transit,

CITROEN Jumper

RENAULT TRAFFIC,

OPEL Movano,



itp.



Pomagamy uzyskać kartę kierowcy i przedsiębiorstwa, dostarczymy czytniki do kart i oprogramowanie dla firm.



PO MONTAŻU SZKOLENIE Z OBSŁUGI GRATIS 111
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDdgthp.html


Bazy firm z całej UE za darmo
Jesteśmy producentem innowacyjnego oprogramowania do AUTOMATYCZNEGO TWORZENIA BAZ FIRM z obszaru całej Unii Europejskiej. Nie warto już wydawać majątku na drogie bazy klientów – za ułamek ich ceny przy pomocy naszego programu Websoft Site Analyzer pozyskasz nawet kilkaset tysięcy danych firm z całej UE - określasz jedynie podstawowe kryteria, np.:

jaka branża Cię interesuje (określasz np. słowa kluczowe)

z jakiego miasta, województwa czy kraju mają pochodzić firmy

W zależności od tego, jakie kryteria podasz nasze oprogramowanie stworzy bazę danych posiadającą co najmniej kilkanaście tysięcy rekordów, z dokładnymi danymi teleadresowymi firm.



Dodatkowo możemy zaoferować Websoft Mailer – program do automatycznego rozsyłania wiadomości e-mail. Rozesłanie nawet dziesiątek tysięcy maili już nie będzie stanowić problemu!

Treść przekazu (wiadomość, jaką zechcesz rozesłać do firm) redagujesz sam, nasze oprogramowanie zajmuje się resztą! Masz jednak kontrolę nad całą kampanią!



To niezawodny sposób na to, by zdobyć nowe rynki i wielu zainteresowanych Twoimi usługami/ produktami klientów :).



Szczegóły na www.e-printec.com.pl.
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID4awC1.html


Oprogramowanie dla Twojej restauracji / pubu / kawiarni/hotel
Otwierasz restaurację i potrzebujesz sprzętu i oprogramowania?

Może chcesz wymienić istniejący już system informatyczny bądź go usprawnić?



Już dziś możesz się z nami skontaktować w celu umówienia się na spotkanie z naszym pracownikiem.



- Pomożemy dobrać odpowiednie oprogramowanie do Twojej restauracji/kawiarni/pubu/punktu gastronomicznego;

- Pomożemy dobrać odpowiedni sprzęt dla Twojego lokalu;

- Zaprezentujemy możliwości oferowanego oprogramowania i sprzętu;

- W porównaniu z innymi firmami, weźmiemy pod uwagę Twoje możliwości finansowe.



Konsultacje są prowadzone na terenie całego województwa śląskiego.



Firma GremIT zajmuje się kompleksową obsługą informatyczną firm. Nasze usługi kierujemy przede wszystkim do małych , średnich i dużych przedsiębiorstw zajmujących się gastronomią i hotelarstwem.

Świadczymy usługi jednorazowe, okresowe lub stałe.



Usługi:

Systemy informatyczne dla gastronomii i hoteli

Bezpieczeństwo danych

Sieci komputerowe LAN



Oprogramowanie:

Oprogramowanie dla gastronomii i hoteli

Oprogramowanie antywirusowe i biurowe



Sprzęt komputerowy i fiskalny



Zapraszamy do kontaktu.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgykxw.html


Oprogramowanie Comarch ERP Optima Dobex
Comarch ERP Optima jako usługa



Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży.

Dzięki wbudowanym rozwiązaniom jest najchętniej wybieranym oprogramowaniem wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych.



System umożliwia w łatwy i szybki sposób wystawić faktury, obsłużyć magazyn, zaksięgować dokumenty.

Ponadto pozwala naliczyć wypłaty i zaprezentować dane szefowi w taki sposób aby były jak najbardziej przejrzyste i powodowały trafne decyzje biznesowe.

Tego nie ma żaden inny system z tej grupie cenowej.

System OPTIMA pozwala na obsługę każdego rodzaju procesów biznesowych.

System Comarch ERP Optima można elastycznie dostosować nie tylko do wielkości przedsiębiorstwa, ale także do jego struktury.



Najlepszą rekomendacją jest, że systemu Comarch ERP Optima używa ponad 60 000 Klientów, co klasyfikuje system jako jednego z liderów rynku do obsługi małych i średnich firm!

Główne zalety systemu to:

- Szybka obsługa sprzedaży,

- Sprawny czas obsługi Klientów,

- Zniwelowanie do minimum prostych, powtarzalnych czynności,

- Zawsze zgodny z przepisami prawa,

- Duża redukcja czasu i kosztów związanych z obsługą księgową przedsiębiorstwa.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDag599.html


Microsoft Office 2013 Dla użytkowników domowych i firm nowy
Sprzedaję zafoliowane oprogramowanie Office 2013 dla użytkowników domowych i firm . Posiadam dwa takie programy otrzymane gratis przy dużym zamówieniu . Produkt oryginalny . Podana cena dotyczy jednej sztuki.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgLM0H.html


Oryginalne oprogramowanie
Microsoft Office Basic Edition 2003 + licencja - cena 50zł



LENOVO C4030&C40-30 Win 8.1 (płyta ratunkowa) - cena 50zł



Power DVD 5 6CH + licencja - cena 15zł



NERO OEM SUITE + licencja - cena 15zł



W 100% legalne oprogramowanie dla domu i małych firm
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDeVO01.html


Subiekt i Rachmistrz - programy dla firm
-

Subiekt 4 MEGA

Rachmistrz 3

FABRYCZNY PEŁEN KOMPLET KAŻDEGO Z PROGRAMÓW



Wszystkie możliwości oprogramowania są w opisie na opakowaniu, przedstawione na załączonych zdjęciach. Cena dotyczy tych dwóch programów.

 



 

Oprogramowanie - Oryginalne Licencje sprzedawane są na terenie Unii Europejskiej i zgodnie z prawem obowiązującym na terenie UE a także zgodnie z Wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 03.07.2012r. który to orzekł że na terenie UE można legalnie odsprzedawać używane programy, oryginalne licencje, odsprzedaży dokonać mogą zarówno osoby fizyczne jak i firmy.

 

Wyrok jest wykładnia prawa tj. dyrektywy 2001/29/WE (art. 4 ust. 2). Mówi ona wprost - prawo producenta do wyłącznego rozpowszechniania wygasa wraz z chwilą sprzedaży oprogramowania licencji po raz pierwszy - wszelkie próby zablokowania odsprzedaży przez producenta są po prostu nielegalne .

 

 

 

Subiekt 4 to propozycja dla małych i średnich firm, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego w środowisku graficznym.       -
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDejGoJ.html


Oprogramowanie QuickSTEP - Sprzedaż, CRM, Zakupy, Produkcja, GM i inne
QuickSTEP to system wspomagający prowadzenie mikro, małych i średnich firm. Oprócz obsługi standardowych funkcjonalności takich jak obsługa sprzedaży i zakupów, zamówień, kas, banków, ewidencji PKPiR – posiada m.in. moduł obsługi produkcji, moduł CRM (relacje z klientami) oraz zaawansowane narzędzia do tworzenia własnych raportów oraz wydruków dowolnych dokumentów. QuickSTEP jest oferowany w dwóch liniach uzupełnianych pulą dodatków, co pozwala łatwo dopasować możliwości programu do potrzeb użytkownika. Migracja do innej linii systemu sprowadza się do zmiany pliku licencyjnego i nie pociąga za sobą utraty jakichkolwiek danych. Producentem programu QuickSTEP jest Graffiti.ERP Spółka Akcyjna, która w portfolio własnych produktów posiada także duży system ERP oraz system Workflow.



Uwaga! Istnieje możliwość zakupu oprogramowania z dowolnym zestawem modułów. Przykładowo moduł Sprzedaż lub CRM dostępne są już od 99 zł. Pakiet wszystkich modułów w cenie 890 zł netto. Obszary za które program jest odpowiedzialny:



Sprzedaż

Moduł wystawiania i ewidencji dokumentów sprzedaży (także walutowych). Automatyzuje fiskalizację i realizację polityki rabatowej opartej na cenniku sprzedaży, narzutów i marż – z możliwością zdefiniowania indywidualnych cenników dla poszczególnych Kontrahentów.



Kontakty (CRM)

Moduł Kontakty to aplikacja klasy CRM (ang. Customer Relationship Management, dosłownie zarządzanie relacjami z klientem). Cel jego istnienia jest prosty: udostępnić komplet informacji o Kliencie i tym samym zwiększyć efektywność współpracy.



PKPiR

Moduł wspomagający prowadzenie księgowości firmy w oparciu o Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów. Pozwala rozliczać listy płac, przygotowywać deklaracje ZUS, prowadzić rejestry VAT oraz ewidencję pojazdów.



Gospodarka Magazynowa

QuickSTEP oferuje możliwość elastycznego dokumentowania dostaw i rozchodów – zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych – w wielu magazynach. Stany magazynowe dają możliwość śledzenia powiązań indeksów z poszczególnymi dostawami i dokumentami magazynowymi.



Zakupy

Moduł wystawiania i ewidencji dokumentów zakupowych (także walutowych). Ich korygowanie, wystawianie towarzyszących dokumentów kasowych i magazynowych.



Zamówienia

Moduł wspomagający efektywną obsługę Klientów. Wprowadzane zamówienia mogą być budowane w oparciu o zdefiniowane cenniki uwzględniające przyjętą politykę rabatową. Pełna integracja wszystkich modułów systemu QuickSTEP pozwala automatyzować wystawianie innych dokumentów – m.in. faktur sprzedaży – korzystając z danych pobieranych z zamówień.



Produkcja

Moduł obsługi produkcji pozwala precyzyjnie rejestrować przebieg produkcji. Począwszy od konstruowania technologii i receptury materiałowej, przez ewidencję zleceń produkcyjnych, aż do rejestracji kart pracy.



Kasa i Bank

Dwa moduły – Kasa i Bank – umożliwiające ewidencję rozliczeń kasowych (wpłat i wypłat) oraz przelewów bankowych. Dzięki systemowi QuickSTEP można w łatwy sposób przeprowadzać rozliczenia dokumentów i niepowiązanych operacji pieniężnych, rozliczać delegacje pracowników, raty oraz karty kredytowe.



Raporty - samodzielne wydruki

Popularne systemy obecne na rynku zmuszają Użytkowników do korzystania z usług programisty, żeby uzyskać interesujący wydruk dokumentu. W systemie QuickSTEP każdy wydruk możesz zdefiniować samodzielnie.



Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej www.qstep.pl
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDucHT.html


Karta dźwiękowa Creative sound blaster x- fi 5,1
Karta dźwiękowa Creative Sound blaster X- Fi 5,1



Specyfikacja:

Odtwarzanie

USB 2.0: Stereo/przestrzenny - do 24bitów / 96kHz

USB 1.1:

Stereo: 24bit /96kHz

Przestrzenny: 16bit/48kHz

Nagrywanie - do 24bit/96KHz

Regulacja głośności

Interfejs IR

Złącza

Wejście mikrofonowe / wejście liniowe

Wyjście na słuchawki/głośnik przedni lewy i prawy

Wyjście na głośnik centralny / niskotonowy

Wyjście na głośnik tylny lewy i prawy

Wyjście cyfrowe optyczne

USB



Zawartość opakowania:

Karta Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 USB

Pilot zdalnego sterowania (fale podczerwone)

Instrukcja obsługi

Adapter Stereo RCA - minijack

Przewód USB

Instalacyjna płyta CD zawierająca:

Creative MediaSource

Creative WaveStudio

Creative Audio Console

Creative Entertainment Center

Oprogramowanie innych firm:



Cyberlink PowerDVD (wymaga połączenia z Internetem)
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgALt1.html


FLOW - ewidencja czasu pracy i zadań - DLA FIRM
Czy zastanawiałeś się kiedyś jak lepiej zarządzać czasem swoich pracowników?

Możemy pomóc Ci kontrolować pracę w Twojej firmie!

Dzięki “Flow” będziesz mógł szybko rozdzielać zadania i kontrolować ich postęp.

Jesteś zainteresowany efektywniejszą pracą? Skontaktuj się z nami!



Flow cechuje się wielozadaniowością, możliwością współdzielenia zadań i notatek wśród poszczególnych współpracowników lub całego teamu. Flow wyróżnia się możliwością zastosowania go w każdej branży!



Decydując się na nasz produkt otrzymują Państwo pełne wsparcie grupy specjalistów, na bieżąco aktualizowane oprogramowanie oraz pełną dokumentację i instrukcję obsługi programu.



Nasz system nie wymaga instalacji, dostęp do programu odbywa się bezpośrednio poprzez przeglądarkę, co umożliwia korzystanie z programu w każdym miejscu i z każdego urządzenia.



Nasz system jest całkowicie bezpłatny do 5 użytkowników. Za każdego dodatkowego użytkownika powyżej 5 płatność jedynie 10zł/miesiąc. Przy płatności jednorazowej za cały rok przewidziany jest atrakcyjny RABAT.



Dostępna jest także wersja demonstracyjna programu. Chętnych na przetestowanie Flow zapraszamy do kontaktu pod podanym numerem telefonu, a także mailowo.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDa6GyP.html



Office Home and Business 2010 - dla domu i firm

Witam,

Dziś mam na sprzedaż OFFICE Home and Business 2010

OFFICE dla domu i firm

Licencja zawiera : Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook


Zestaw zawiera to co jest widoczne na zdjęciach, czyli opakowanie z kartą klucza produktu (KeyCard).

Zestaw nie zawiera nośnika z programem- pakiet instalacyjny należy pobrać ze strony Microsoft- w przypadku problemów służę pomocą.

Opakowanie było otwierane.

Licencja wyprodukowana w Meksyku- brak ograniczeń terytorialnych (potwierdzone telefonicznie w Microsoft).

Uwaga!!!

Nie wysyłam za pobraniem, Sprzedaję licencję na oprogramowanie więc zwrotów nie przyjmuję.

Wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty (zazwyczaj tego samego dnia lub dnia następnego).

Nie wystawiam Faktur VAT

Jeśli masz pytania- pisz! Chętnie odpowiem.



Link: allegro.pl/-i6361328478.html



OKAZJA - Office dla Firm 2010 BOX PL 2 PC/ VAT 23%

1. Szybka wysyłka 2. Rzetelna Firma 3. Oryginalne Produkty 4. Niska Cena
    l l l l
Kontakt

SOFTCODE - KUŚ ŁUKASZ
Gotartowicka 22
44-251 Rybnik

ING BANK ŚLĄSKI
38 1050 1344 1000 0023 2454 2238



Wysyłka



Odbiór osobisty jest możliwy, wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym

Regulamin

- Prosimy o dokonywanie zakupów po wcześniejszym zapoznaniu się z ofertą - treścią i zawartością całej aukcji

- Zakup na aukcji jest równoznaczny z jej akceptacją

- Na każdy zakupiony towar otrzymują Państwo dowód sprzedaży

- Gwarancji, zgodnie z opisem, podlegają wszystkie sprzedawane towary

- Pamiętaj, każdą paczkę należy sprawdzić w momencie doręczenia przez kuriera. To podstawa do złożenia reklamacji w przypadku jej uszkodzenia

- 10-cio dniowa gwarancja zwrotu towaru odbywa się zawsze na koszt kupującego, pod warunkiem, że towar nie uległ uszkodzeniu i nie został rozpakowany

- W przypadkach szczególnych, służymy pomocą zgodnie z Naszym formularzem kontaktowym

Producenci

SOFTCODE

Kuś Łukasz

ul. Gotartowicka 22

Rybnik 44-251

NIP: 642-30-20-467

O FIRMIE, regulaminie zakupów, licencjonowaniu produktów i zasadach współpracy, w zakładce

" "

Microsoft Office dla małych Firm 2010 BOX Polish

KOD PRODUCENTA: T5D-00175
LICENCJA: KOMERCYJNA

Cena brutto: 1270zł z VAT 23%

Cena Brutto. Wystawiamy FV 23%

PAKIET ZAWIERA:

    lWORD 2010 - edytor tekstu lEXCEL 2010 - arkusz kalkulacyjny lPOWER POINT 2010 - program do tworzenia prezentacji lOUTLOOK 2010 - menedżer poczty elektronicznej oraz informacji

Opis techniczny

Producent

Microsoft

Kod producenta

T5D-00175

Wersja językowa

Polska

Typ licencji

Komercyjna

Liczba użytkowników

1

Liczba stanowisk

Oprogramowanie na 2 stanowiska komputerowe; PC + Laptop

Stan pakietu

Otwarty, LICENCJA BOX!!!

Pakiet zawiera

§ Oryginalny hologramowy nośniki z oprogramowaniem

§ Licencje, z kluczem aktywacyjnym

§ Opakowanie BOX z certyfikatem autentyczności

Ważność licencji

Bezterminowa - Dożywotnia

Kompatybilność

Windows XP/Vista/7/8/10

Informacje dodatkowe

PEŁNA WERSJA OPROGRAMOWANIA

- możliwość instalacji na 2 stanowiskach

- możliwość przenoszenia licencji między komputerami

Wykonanie:

Link: allegro.pl/-i6189620136.html



OFFICE 2013 DLA FIRM F-VAT 23% SUPER CENA









Formela
Kwiatowa 8 lok. 8
02-571 Warszawa

515 462 702




Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL

W poniższej aukcji mamy do sprzedania pakiet office 2013 dla użytkowników domowych i malych firm
!!!Wysyłka produktu w ciągu 24 godzin od momentu zakupu!!!
Do zakupionego produktu dołączamy fakturę VAT 23%

Kod Producenta:

T5D-01753

Wersja

Medialess / BOX Polski

Wersja Medialess/BOX pozwala na przenoszenie oprogramowania pomiędzy komputerami dowolną ilość razy oraz odsprzedaż po uprzednim odinstalowaniu,
nie częściej iż co 90 dni.

Licencja

Komercyjna

Pakiet zawiera

Kartę klucza produktu, wraz z zewnętrznym kartonowym opakowaniem.

Stan pakietu

OTWARTY - gwarancja bezproblemowej aktywacji. Produkt odinstalowany z poprzedniego komputera.

Sprzedaż całkowicie zgodna z Polskim prawem, Unijnym oraz zasadami licencjonowania i odsprzedaży Microsoft produktów z serii 2013!!!

Opis

Pakiet Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm zawiera: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, One Note.


Liczba użytkowników: 1

Liczba stanowisk: 1

Wersja językowa: PL

Wymagania sprzętowe:

Procesor: 1GHz lub szybszy (x86 lub x64)
Pamięć RAM: 1GB dla x86 i 2GB dla x64
Dysk twardy: 3GB wolnego miejsca
System operacyjny: Windows 7, Windows 8, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012
Przeglądarka: Internet Explorer 8, 9, 10; Mozilla Firefox 10.x lub nowsza; Safari 5; Chrome 17.x
Akceleracja sprzętowa: karta graficzna zgodna z Microsoft DirectX 10.


!!!Zacznij korzystać z najnowszych programów Office w celu rozwijania działalności i zachowania produktywności!!!
Microsoft Word:

Służy do edytowania tekstu i ułatwia tworzenie dokumentów o profesjonalnym wyglądzie. Użytkownicy mogą w prosty sposób organizować i tworzyć dokumenty w bardziej efektywny sposób, korzystając przy tym z zaawansowanych narzędzi i dodatkowych szablonów – za pomocą których stworzymy profesjonalne ulotki, zaproszenia, kalendarze oraz inne projekty graficzne. Word doskonale sprawdza się przy pisaniu życiorysów, blogów, listów motywacyjnych, sprawozdań, raportów czy różnych formularzy. W edytorze znajdziemy niemal wszystkie najważniejsze funkcje i narzędzia wspomagające pisanie i edycję tekstu, a także tworzenie bardziej złożonych projektów do pracy lub szkoły. Wśród nich warto wymienić między innymi możliwość tworzenia tabel, wykresów, formatowania tekstu, dodawania efektów i elementów graficznych czy sprawdzania pisowni i wyrażeń regularnych.

Microsoft Excel:

Jest to rozbudowany i niezwykle prosty w obsłudze arkusz kalkulacyjny. Za jego pomocą możemy tworzyć i edytować tabele, a także wykonywać różne obliczenia i analizy danych. Użytkownicy mogą można tworzyć tabele automatycznie obliczające sumy wprowadzanych wartości liczbowych, drukować czytelne zestawienia danych oraz tworzyć proste wykresy. W Excel 2013 otrzymaliśmy zupełnie nowy wygląd. Jest schludniejszy i czytelniejszy. W dodatku został opracowany w taki sposób, aby umożliwić szybkie uzyskanie profesjonalnych rezultatów. Po uruchomieniu oprogramowania uzyskamy dostęp do szablonów budżetów, kalendarzy, formularzy oraz różnych raportów.

Microsoft PowerPoint:

Jest to doskonałe oprogramowanie do tworzenia prezentacji do szkoły lub pracy. PowerPoint umożliwia tworzenie materiałów, które można prezentować przy użyciu projektora.
Za pomocą programu PowerPoint można tworzyć ekrany, które w atrakcyjny sposób łączą kolorowy tekst i fotografie, ilustracje, rysunki, tabele, wykresy i filmy, a także przejścia między tymi ekranami jak w pokazie slajdów. Na ekranie można umieszczać animowany tekst i ilustracje, korzystając z funkcji animacji, a także dodawać efekty dźwiękowe i narrację.

Microsoft OneNote:

Jest to cyfrowy notes będący pojedynczym miejscem gromadzącym wszystkie notatki i informacje użytkownika. W cyfrowym notesie możemy przechowywać wszystkie najważniejsze informacje odnośnie domu, szkoły czy pracy.
W notesach programu OneNote nigdy nie kończy się papier. Ich reorganizowanie, drukowanie i udostępnianie jest łatwe. Mają też funkcje szybkiego wyszukiwania, dzięki czemu natychmiast wszystko w nich znajdziesz.

Microsoft Outlook:

Jest to popularny klient poczty elektronicznej stworzony przez firmę Microsoft. Program zapewnia organizację wiadomości e-mail, kalendarzy, kontaktów, zadań i list zadań do wykonania w jednym miejscu. Punktem startowym jest konto e-mail. Przy jego użyciu możemy rozpocząć pracę z wiadomościami e-mail, zmieniać je w zadania i terminy oraz przechowywać osoby, z którymi wchodzimy w interakcje w kontaktach.
W Outlook 2013 poprawiono i ulepszono interfejs użytkownika. Teraz przeglądanie i pisanie wiadomości do innych użytkowników jest proste i co najważniejsze bardzo wygodne. Dodano podgląd wiadomości na liście wiadomości. Przyśpieszono możliwość odpowiadania bezpośrednio w okienku odczytu.




Link: allegro.pl/-i6336064994.html



Panasonic HMC151 na karty SD

Do sprzedania posiadam kamerę Panasonic FullHd na karty pamięci SD w bardzo dobrym stanie mało używaną, nagrała koło 100 wesel przebieg 1172 godziny pracy.

AG-HMC151 to nowa kamera Panasonic z linii pro-video, która jest pierwszym modelem wykorzystującym jako nośnik informacji popularne i funkcjonalne karty SD/SDHC. Następca kultowego modelu AG-DVX100 rejestruje filmy w rozdzielczości 1920x1080 w formacie AVCHD.

Niewątpliwą zaletą AG-HMC151 jest zastosowanie najnowszej generacji formatu zapisu AVCHD opartego o specyfikację kodeka H.264. AG-HMC151 do kompresji video wykorzystuje format MPEG-4 AVC/H.264, dla dźwięku - Dolby Digital (AC-3). Nowy format AVCHD jest ponad dwa razy bardziej efektywny w porównaniu z technologiami MPEG-2 lub MPEG-4. Na rynku dostępne jest oprogramowanie wielu firm umożliwiające nielinearną edycję nagranych materiałów. Warto wspomnieć, że dzięki kompatybilności z H.264, aplikacje PC umożliwiają bezpośredni zapis materiału na płytach Blu-ray, co pozwoli odtworzyć film w jakości HD w warunkach domowych. Dodatkowe ułatwienie w odtworzeniu materiału filmowego zarejestrowanego kamerą będą mieli właściciele jednego z produktów Panasonic - telewizora VIERA czy odtwarzacza Blu-ray, które posiadają sloty kart SD umożliwiające bezpośrednie odtwarzanie materiałów wideo AVCHD z tych nośników.

Telefon 503122025 odbiór osobisty w Bielsku-Białej lub Janowicach koło Czechowic-Dziedzic


Link: allegro.pl/-i6324694119.html


Asseco Wapro WF-FaKir BIZNES - 1 stanowisko - W-wa

    ll
    l l
    l l
    l l
    l l
    l l
    ll

Dane
Kontaktowe
Telefon:
(48) 22 397 48 10
Tel. kom1:
(48) 690 96 11 11
Tel. kom2:
(48) 690 97 11 11
E-mail:
sklep@eremsys.pl
Skype:
eremsys
Nasze
Kategorie

    l» Comarch OPT!MAl
    l» SAGE Symfonial
    l» Asseco WAPROl
    l» InSERTl
    l» DGCSl

Realizacja
Zamówienia
Wpłata na konto:
Eremsys s.c.
ul.Grażyny 15 / 329
02-548 Warszawa
75 2490 0005 0000 4500 2938 9349
Płatność systemem PayU
Płatność przy odbiorze
Tylko powyżej 10 komentarzy pozytywnych
Opcje
Wysyłki
POCZTA POLSKA
12zł Paczka Pocztowa

14,5zł Paczka Pocztowa Priorytetowa
16zł Przesyłka pobraniowa

19zł Przesyłka Pobraniowa Priorytetowa
Odbiór osobisty
0zł Odbiór w siedzibie firmy


Asseco WAPRO WF-FaKir Win

WF-FaKir Win - Finanse i Księgowość - BIZNES - pakiet sieciowy (licencja na pierwsze stanowisko), do 3 oddziałów


Finanse i Księgowość WF-FaKir dla Windows


Program WF-FaKir dla Windows jest programem finansowo – księgowym przeznaczonym do obsługi księgowości w przedsiębiorstwach handlowych, usługowych oraz produkcyjnych.
Może być stosowany:



    ljako element składowy systemu zarządzania firmami Asseco WAPRO i współpracować z innymi aplikacjami tego systemu, l
    lniezależnie, jako samodzielny program finansowo – księgowy. l

Program wyposażony został we wszystkie wymagane przepisami prawa mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności podmiotów gospodarczych zobowiązanych do prowadzenia ksiąg handlowych.


Wieloletni rozwój programu, w dużej mierze oparty o doświadczenia szerokich rzesz jego użytkowników, ukierunkowany jest na:



    lpełną automatyzację wszystkich możliwych operacji niewymagających decyzji księgowego. Pozwoliło to obniżyć do minimum pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów w programie, l
    ludostępnienie w postaci przetworzonej danych finansowo – księgowych, wymaganych w procesach zarządzania firmą.l

Pełna automatyzacja w programie została osiągnięta poprzez udostępnienie między innymi:



    lmechanizmów automatycznego rozliczania rozrachunków , l
    lautomatów księgujących, ułatwiających proces księgowania standardowych dokumentów, l
    lmechanizmów automatycznie dekretujących „koszty do rozliczenia w czasie” (np. prenumeraty, abonamenty itp.), l
    lmechanizmów automatycznych przeksięgowań, przeszacowań (miesięcznych i rocznych), l
    lmechanizmów automatycznie naliczających różnice kursowe, l
    lmechanizmów automatycznego, dynamicznego dekretowania importowanych dokumentów (Moduł MAGIK II opisany niżej. Dotyczy pracy programu w systemie Asseco WAPRO), l
    lmoduł tworzenia raportów użytkownika, l
    lszereg innych mechanizmów poprawiających ergonomię, dokładność i szybkość wykonywanej pracy oraz mechanizmy przyspieszające i ułatwiające dostęp do danych.l

Wraz z rosnącymi wymaganiami stawianymi współczesnej księgowości, do których należą między innymi:



    lstały monitoring kosztów, wyniku finansowego, rentowności i rozliczeń inwestycji firmy, l
    lnadzór nad rozrachunkami, zobowiązaniami i należnościami firmy, l
    lwykorzystanie danych księgowych do analizy działalności operacyjnej firmy, l
    lplanowanie przyszłych działań operacyjnych, na podstawie aktualnych danych finansowo – księgowych firmy oraz analizie danych historycznych.l

program został wyposażony w wbudowane moduły takie jak:



    ltworzenia planów budżetowych wraz z kontrolą ich wykonania, l
    lrozliczania projektów firmy, l
    lewidencjonowania przychodów i kosztów w zdefiniowanych przez użytkownika miejscach powstawania przychodów i kosztów (tzw. MPK), które niezależnie od możliwości rejestrowania kosztów na kontach księgowych zespołu 5, umożliwiają dodatkowe ich rejestrowanie w innym układzie, w sposób bardziej szczegółowy. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne analizowanie rentowności poszczególnych obszarów działalności firmy (dotyczy wariantów PRESTIŻ i BUDŻET), l
    lanaliza wskaźnikowa, która umożliwia pełną analizę kondycji finansowej firmy (dotyczy wariantów PRESTIŻ i BUDŻET), l
    lmożliwość tworzenia własnych zestawień użytkownika, które umożliwiają tworzenie rozbudowanych zestawień jak na przykład szczegółowych rachunków wyników, analiz rentowności poszczególnych rodzajów działalności firmy i dowolnych innych zestawień opartych o dane finansowo - księgowe.l

Dodatkowo istnieje możliwość poszerzenia możliwości analitycznych systemu poprzez rozbudowanie go o program WF-Analizy. Po zainstalowaniu programu WF-Analizy na wspólnej bazie z programem WF-FaKir dla Windows dodatkowo można uzyskać możliwość wykonywania przekrojowych, wielowymiarowych analiz w postaci czytelnych zestawień tabelarycznych i wykresów, niezbędnych do oceny zmian trendów procesów zachodzących w firmie, analiz porównawczych i innych.


Program, ze względu na swoją rozbudowaną funkcjonalność, pełną automatyzację operacji księgowych, ergonomię pracy sprawdził się również w pracy w biurach rachunkowych. Potwierdzeniem tego jest lista biur rachunkowych korzystających w swojej codziennej pracy z oprogramowania Asseco WAPRO, które przystąpiły do „Programu dla biur rachunkowych Asseco WAPRO”.


Pełna funkcjonalność i automatyzacja współpracy programu WF-Fakir z systemem Asseco WAPRO

Pełną funkcjonalność i wszystkie zalety programu WF-FaKir dla Windows dostępne są podczas pracy programu w systemie Asseco WAPRO. Jest on tak zaprojektowany, aby wszystkie aplikacje wchodzące w jego skład współdziałały ze sobą w sposób jak najbardziej pełny i zautomatyzowany.


Automatyzacja współpracy systemu polega na możliwości:



    lpełnej wymiany danych (w dowolnym momencie) pomiędzy poszczególnymi aplikacjami a programem finansowo – księgowym, l
    lsynchronizacji wspólnych danych - niektórych kartotek (np. kontrahentów, pracowników), rozrachunków i innych, l
    lautomatycznym, dynamicznym dekretowaniu wszystkich importowanych dokumentów.l

Program WF-FaKir wyposażony jest w moduł MAGIK II, który jest odpowiedzialny za obsługę importu i automatycznego dekretowania dokumentów. Przy jego pomocy możliwe jest nie tylko proste definiowanie schematów księgowań, ale również definiowanie dekretów warunkowych. Moduł dynamicznie analizuje importowane dokumenty i odpowiednio je dekretuje, wylicza również różnice z zaokrągleń, rozksięgowuje dokumenty a nawet dynamicznie tworzy odpowiednie ich opisy.


W praktyce oznacza to, że bez wprowadzenia z klawiatury do programu finansowo – księgowego jednego znaku, bez wpisywania danych kontrahentów, w ciągu kilku lub kilkunastu minut, w programie mogą znaleźć się zadekretowane wszystkie dokumenty magazynowe, handlowe i finansowe wystawione w programie WF-Mag dla Windows z dowolnie wybranego okresu. A zdarza się, że poza obsługą magazynu, obsługą konwencjonalnej sprzedaży (krajowej i zagranicznej) na kilkunastu a nawet kilkudziesięciu stanowiskach, zarządza on równocześnie sprzedażą wielu handlowców mobilnych oraz kilku sklepów internetowych i ilość zarejestrowanych dokumentów jest bardzo duża.


W praktyce, księgowym pozostaje tylko sprawdzenie zaimportowanych dokumentów i ich zatwierdzenie. Import dokumentów może być przeprowadzany z dowolną częstotliwością, wobec tego dane zaksięgowane w programie finansowo – księgowym mogą być zawsze aktualne.


Osiągniecie pełnej integracji i funkcjonalności uzależnione jest w dużym stopniu od zastosowanej przez użytkownika konfiguracji swojego systemu.


W dalszej części przedstawimy podstawowe informacje na temat różnic w funkcjonalności systemu zarządzania firmą Asseco WAPRO, przy różnych konfiguracjach instalacji. Więcej szczegółów znajdziecie Państwo w „Podręczniku użytkownika. Oprogramowanie dla firm Asseco WAPRO”.


Konfiguracja systemu Asseco WAPRO a różnice w funkcjonalności systemu.

Poszczególne aplikacje systemu zarządzania firmą Asseco WAPRO, zależnie od wymagań użytkownika, mogą być instalowane:



    lW jednej, wspólnej bazie danych (struktury wszystkich programów znajdują się w jednej bazie danych), l
    lW rozłącznych bazach danych (struktury wszystkich programów znajdują się w oddzielnych, niezależnych bazach danych).l

W zależności od powyżej opisanych przypadków, import danych do programu finansowo – księgowego będzie odbywać się:



    lPraca na rozłącznych bazach danych – okresowa wymiana danych za pośrednictwem plików danych, l
    lPraca na wspólnej bazie danych – wymiana danych w dowolnym momencie („na żądanie”) w obrębie bazy danych bez pośrednictwa plików danych.l

Synchronizacja wspólnych danych, która obniża ogólny nakład pracy w firmie na wprowadzanie dokumentów i danych do systemu (dane są wprowadzane tylko jeden raz, nie trzeba ich powielać) możliwa jest tylko w przypadku pracy na jednej, wspólnej bazie danych.

Jak z tego wynika, pełną funkcjonalność systemu Asseco WAPRO można osiągnąć przy instalacji całego systemu w jednej, wspólnej bazie danych.


Zwracamy uwagę, że taki model pracy całego systemu jest możliwy również w przypadku kiedy dział księgowości (wewnętrznej lub zewnętrznej) zlokalizowany jest w innym miejscu niż firma (serwer baz danych). Korzystając na przykład z usług terminalowych, nawet firmy które mają wiele rozproszonych oddziałów, działów, filii czy sklepów mogą skonfigurować swój system do pracy na jednej, wspólnej bazie danych.




Korzyści z użytkowania programu WF-FaKir dla Windows:



    lZwiększona efektywność i dokładności pracy księgowego, poprzez zautomatyzowanie wszystkich operacji niewymagających jego decyzji, l
    lRównomierne rozłożenie pracy księgowych w całym okresie obrachunkowym, wynikające z możliwości importowania i księgowania dokumentów praktycznie natychmiast po ich zarejestrowaniu w systemie zarządzania sprzedażą (dotyczy pracy w jednym systemie z programem WF-Mag dla Windows), l
    lSkrócenie czasu potrzebnego na wprowadzania dokumentów i ich dekretowanie. Zaoszczędzony tym sposobem czas może być przeznaczony na przeprowadzanie istotnych z punktu widzenia działania firmy bieżących analizy jej wyników ekonomicznych , na przykład przy pomocy modułu WF-Analizy, l
    lZmniejszenie nakładów pracy w firmie związanych z wprowadzaniem danych wynikające z możliwości pracy na wspólnej bazie danych z programem zarządzania sprzedażą (dotyczy pracy z programem WF-Mag dla Windows). l


Finanse i Księgowość WF-FaKir - porównanie wariantów


Jak do nas trafić:
Eremsys s.c.
Grażyny 15 (na wysokości metra Racławicka),
02-548 Warszawa - Mokotów



Mapa poglądowa:




Mapa szczegółowa:


Link: allegro.pl/-i6075084709.html


Oprogramowanie LIVE TV Multiview Control Panel

LiveTvSystems










Skontaktuj się z nami!

e-mail: allegro@livetvsystems.com


telefon: 91 885 44 49


czynne od pon. do pt. 9:00-18:00


Systemy Live TV

LIVETVSYSTEMS Sp. z o. o. specjalizuje się w projektowaniu i wyposażaniu obiektów w profesjonalne systemy Live TV do archiwizacji telewizyjnej i transmisji na żywo w internecie.




Systemy Live TV oparte są m.in. o telewizyjne kamery zrobotyzowane oraz innowacyjne oprogramowanie Live TV Studio. Dzięki temu wielokamerowe systemy mogą być obsługiwane tylko przez jedną osobę - realizatora.




Zastosowanie systemów Live TV znacznie minimalizuje koszty eksploatacji systemu audiowizualnego.


Nasi Klienci















Przedmiot Aukcji



LIVE TV Multiview Control Panel




Najnowszy program do sterowania mikserami ATEM







Na aukcji kupisz rewelacyjny program Live TV MultiView Control Panel, który w rewolucyjny sposób ułatwia sterowanie
mikserami z serii ATEM: ATEM Television Studio i ATEM 1M/E firmy Blackmagic Design. Program w niedostępny dotąd sposób
usprawnia pracę realizatora wizji. Nagrania z kilku kamer, przy użyciu mikserów, wymagają dużej koncentracji uwagi całej ekipy, a szczególnie realizatora wizji.

Podczas transmisji telewizyjnej realizator wizji musi:
- przekazywać polecenia operatorom
- komunikować się cały czas z realizatorem dźwięku
- wydawać polecenia osobie odpowiedzialnej za grafikę oraz innym członkom ekipy

Jednocześnie realizator wizji wykonuje najważniejsze zadania:
- miksuje obraz
- wybiera na mikserze odpowiednie źródło sygnału
- miesza źródła wizji (miksuje)
- nakłada grafikę (np. napisy)

Do tej pory musiał on wykonywać tę odpowiedzialną pracę za pomocą wielu czynności, patrząc na co najmniej dwa monitory, co znacząco:
- utrudniało koncentrację na poziomie artystycznym i merytorycznym
- uniemożliwiało tworzenie formuły programu maksymalnie atrakcyjnej dla widza
- obniżało poziom realizacji programu i bardzo często skutkowało wieloma błędami realizacji.

Teraz - przy użyciu programu Live Tv MultiView Control Panel - realizator może się w pełni skoncentrować na głównych zadaniach.


Specyfikacja







Kliknij niżej i zobacz krótki film, prezentujący
główne funkcje i zalety programu
.






Zdjęcia





Pozostałe Informacje


TRANSPORT


Korzystamy tylko z zaufanych i najlepszych firm kurierskich.




Przygotowywane przez nas paczki są wysyłane nawet już w dniu zakupu na aukcji. Po zakupie prosimy o kontakt telefoniczny. Paczkę wyślemy po zaksięgowaniu wpłaty, lub za pobraniem, w przypadku wyboru takiej opcji. W razie potrzeby wysyłamy przesyłki również z opcją doręczenia na sobotę.




W przypadku zakupu całego systemu na naszych aukcjach, na życzenie klienta możemy bezpłatnie dokonać konfiguracji całego zestawu. Czas wysyłki może się wówczas wydłużyć od dwóch do trzech dni roboczych. Towar wysyłamy również za granicę. W takim przypadku prosimy o kontakt w celu indywidualnej wyceny kosztów transportu.






GWARANCJA


Wszystkie nasze produkty objęte są pełną gwarancją producenta zgodnie ze specyfikacją danego produktu.




Dodatkowo nasi klienci otrzymują pełne wsparcie techniczne związane z obsługą kupionych u nas towarów.




Jesteśmy nie tylko handlowcami. Mamy też wieloletnie doświadczenie telewizyjne, tworzymy własne profesjonalne produkcje i relacje na żywo. Projektujemy i instalujemy całe systemy telewizyjne, a także prowadzimy szkolenia z zakresu ich obsługi. Doradzamy i pomagamy w dokonaniu optymalnego wyboru.




Nasza firma prowadzi również serwis pogwarancyjny większości sprzętu Audio Video.


RABAT


Kupując na naszych aukcjach wiele produktów - np. kompletne systemy, uzyskają Państwo atrakcyjny rabat.




Kupując produkt na tej aukcji otrzymujesz rabat na zakup oprogramowania Live TV Studio - niezastąpionego narzędzia realizatora telewizyjnego do sterowania kamerami zrobotyzowanymi i mikserami wizji.




Pragniesz stworzyć własną telewizję ale masz niewystarczający budżet?
Systemy Live TV są wielofunkcyjne i łatwe w obsłudze. Można je rozbudowywać z biegiem czasu, dokładając albo wymieniając poszczególne elementy, bez potrzeby wymiany całego systemu.
Napisz do nas - opracujemy dla Ciebie plan inwestycji na cały system Live TV, który będziesz mógł realizować etapami.






NASZA OFERTA


Systemy Live TV dopasowywane są indywidualnie pod każde zamówienie.




W ofercie posiadamy wiele autorskich produktów, które znacznie ułatwiają proces realizacji telewizyjnej oraz minimalizują koszty jego obsługi do minimum.




Dzięki tym produktom tylko jedna osoba może przeprowadzić cały proces realizacji na żywo - sterować kamerami, mikserami, multimediami, itd. Systemy Live TV z powodzeniem zastępują wieloosobowe ekipy telewizyjne.




Nasze innowacyjne, prekursorskie rozwiązania zostały docenione i wyróżnione znaczącymi nagrodami, m.in. w konkursie MEDIA 3.0.









Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem produktów








Copyright by LIVETVSYSTEMS Sp. z o.o.
All Rights Reserved
Kupując przedmiot, akceptujesz regulamin aukcji !


Link: allegro.pl/-i6075156273.html


Centrala analogowa Panasonic KX-TES824PD
Sprzedam centralę telefoniczną analogową Panasonic model KX-TES824 PD

Używana była tylko przez rok, a przez kolejne lata przeleżała nie używana. Stan idealny - oczywiście sprawna.



Wyposażenie: 3 linie miejskie analogowe, 8 linii wewnętrznych hybrydowych.

Rozbudowa: 8 linii miejskich analogowych, 24 linii wewnętrznych (16 hybrydowych, 8 analogowych).



Opis skrócony centrali analogowej.



Idealny produkt dla małych firm lub domowych biur, wymagających elastycznego systemu o dużym poziomie zaawansowania.

DISA z zapowiedzią, identyfikacja rozmówcy na aparatach analogowych i systemowych, automatyczny transfer połączeń faksowych, port USB, modem do zdalnego programowania, komunikaty i wydruki w j. polskim.



Użyteczne i efektywne funkcje:

- 3 poziomy automatycznego operatora

Dzięki usłudze 3-poziomowego automatycznego operatora (AA) abonent wywołujący może zostać automatycznie skierowany do żądanego rozmówcy, naciskając jednocyfrowy numer podany przez 3-poziomowy system zapowiedzi głosowych (OGM) DISA bez potrzeby łączenia się z operatorem. Nagrywanie komunikatu zapowiedzi tylko przez telefon systemowy.

- Identyfikacja abonenta dzwoniącego dla linii wewnętrznych (potrzebna dodatkowa karta dla LM)

Centrala obsługuje funkcję identyfikacji abonenta dzwoniącego, która pozwala użytkownikowi na odczytywanie danych abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach analogowych telefonów jednoliniowych (ATJ) i analogowych telefonów systemowych (ATS). Gdy numer telefonu abonenta dzwoniącego odpowiada jednemu z numerów systemowego szybkiego wybierania, na wyświetlaczu pojawi się nazwa przyporządkowana temu numerowi podczas programowania systemowego szybkiego wybierania. Systemowe telefony z wyświetlaczami są w stanie odtworzyć dane identyfikacyjne z 20 ostatnich połączeń (rejestr połączeń). Centrala oferuje rejestr 300 ostatnich połączeń. Odpowiadanie na zapamiętane połączenia jest łatwe i wygodne.

- Obsługa wiadomości SMS

- Wiadomości głosowe

(potrzebna dodatkowa karta poczty głosowej)

Skrzynkę pocztową można dostosować do własnych potrzeb, nagrywając zapowiedzi, które są odtwarzane, jeśli nie można osobiście odebrać połączenia. Dzwoniący mogą pozostawić wiadomości bezpośrednio w prywatnej skrzynce, umożliwiając przekazywanie osobistych informacji bez polegania na ręcznych notatkach. Centra obsługi i grupy robocze mogą wykorzystywać obszar ogólnodostępny do zapamiętywania wiadomości od abonentów dzwoniących, które mogą być później odtwarzane przez operatora (menadżera).



Elastyczna i prosta rozbudowa dzięki opcjonalnym kartom rozszerzeń.

- Identyfikacja abonenta dzwoniącego na liniach miejskich

KX-TE82493 - karta identyfikacji abonenta dzwoniącego dla 3 linii zewnętrznych w standardzie FSK lub DTMF (opcja)



- Rozszerzenie DISA/wiadomości OGM

KX-TE82491 - karta rozbudowy komunikatów OGM z detekcją sygnału faksowego (DISA) oraz rozszerzenia bufora SMDR do 10000 rekordów (opcja)



- Uproszczona poczta głosowa

KX-TE82492 - 2-kanałowa karta poczty głosowej (opcja)



- Obsługa domofonów/elektrozamków

KX-TE82461 - karta czterech domofonów (opcja)

KX-T30865 - domofon (opcja)

Efektywna obsługa połączeń:

- Równomierna obsługa połączeń z zapowiedzią (UCD)

- Przekierowanie połączeń (gdy zajęte/bez odpowiedzi/na linię miejską/"idź za mną")

- Tryb dzienny/nocny/przerwa

- Połączenia alarmowe

- Konferencje 5-stronne

- Monitorowanie pomieszczeń

- Grupy numerów wewnętrznych

- Wybór rodzaju dzwonka

- Wiadomość oczekująca

Ekonomiczne zarządzanie kosztami:

- Rejestr połączeń SMDR

- Kod rozliczeniowy (opcjonalny/wymuszony)

- Elektroniczna blokada stacji

- Ograniczenie czasu połączenia

- Restrykcje połączeń

Proste programowanie, łatwa obsługa:

- Programowanie centrali poprzez oprogramowanie do zarządzania centralą (port USB, RS-232) lub telefon systemowy

- Zdalne poprzez wbudowany modem

- Interfejs zasilania awaryjnego
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDg7CSF.html


Nowa Cena!!(Acer) Gateway 15,6"Led 4 Rdzenie!! Win 8 100% Nowy
100% Nowy-Sprzedaje Sklep Komputerowy Białystok ul.Św. Rocha 10 lok. 104 (Pawilon Pasaż) zobacz też moje inne oferty !!!-2 Lata gwarancji Door to Door



producent

Gateway (Acer Group)

okres gwarancji

24 miesiące (dotyczy również firm)

okres gwarancji na baterię

6 miesięcy

typ gwarancji

Door-to-Door (w przypadku konieczności naprawy koszty transportu ponosi serwis)

serwis

Gwarancyjny i pogwarancyjny - realizowany w Polsce

Procesor

model procesora

AMD A4-5000

częstotliwość taktowania

4 x 1,5GHz !!

ilość rdzeni

4

wielkość pamięci cache

2MB

Pamięć opercyjna 4 GB

wielkość pamięci

4GB (4096MB)

typ pamięci

DDR3

Dysk twardy

pojemność dysku

500GB

kontroler dysku

SATA

Ekran

typ matrycy

Ultrabright LED HD

przekątna

15.6"

rozdzielczość

1366 x 768 pikseli (HD 720p)

proporcje ekranu

16:9

Karta graficzna

model karty graficznej

AMD Radeon HD 8330

Interfejsy

Złącza

1xUSB 3.0 ,2x USB 2.0, HDMI, RJ45 (LAN), VGA, wejście mikrofonowe, wejście zasilania, wyjście słuchawkowe/głośnikowe

Czytnik kart pamięci

Secure Digital (SD) Card

Komunikacja

sieć bezprzewodowa (Wi-Fi)

802.11b/g/n

sieć Ethernet

Gigabit

Multimedia

wbudowana kamera

tak

Karta dźwiękowa

Zintegrowana

Wbudowane głośniki

tak

ilość głośników

2

Wbudowany mikrofon

tak

Wprowadzanie danych

touchpad

multidotykowy, wielofunkcyjny

klawiatura

standardowa + numeryczna

Bezpieczeństwo



Bateria

typ baterii

Li-Ion

pojemność baterii

2500 mAh

ilość komór

4

czas pracy na baterii

do 4,5 godziny

informacje dodatkowe

wzmocniona konstrukcja

tak

Oprogramowanie

system operacyjny

Windows 8

Wymiary i waga

wymiary

381 x 253 x 31-34 mm

waga

2,6 kg 2 Lata Gwarancji Door to Door Faktura Vat lub Paragon Wersja SLIM- brak napędu optycznego !!
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID4MEg3.html


DELL Precision 5510 XEON FHD 8GB 500 SSHD 3 lata gwarancji FV23%
Dell Precision 5510 Xeon E3-1505M v5 15,6 1920x1080 IPS PPG MAT 8GB DDR4 500GB Quadro M1000M_2GB K.Podśw. W7-W10 PRO 3YNBD



Autoryzowany Partner DELL

DELL REGISTERED PARTNER W 2008 roku firma KupLaptopa jako pierwszy w Polsce uzyskał status:



Autoryzowany Partner DELL



Status uzyskaliśmy dzięki najwyższej jakości obsługi klienta indywidualnego jak firm

i instytucji oraz profesjonalnemu podejściu do realizacji

Gwarantujemy, że każdy zakupiony produkt u nas jest fabrycznie nowy. Wszystkie produkty sprzedawane przez nas są produkowane w fabryce DELL (Polska, Malezja, Chiny) na Nasze indywidualne zamówienie bądź dystrybucji DELL z którą współpracujemy - dzięki czemu mają Państwo pewność, że komputer kupowany u Nas nie jest produktem powystawowym czy produktem po naprawie (czyli refubrished - odnowiony i ponownie sprzedawany jako nowy).





Wszystkie produkty kupione za pośrednictwem Nas mają prawo wykupienia w DELL przedłużenia gwarancji a wybrane mają możliwość dokupienia ubezpieczenia od uszkodzeń mechanicznych i kradzieży nawet do 4 lat (towar na zamówienie)

Oferta specjalna

Promocyjna cena: 9499 PLN brutto



Parametry techniczne

Producenci DELL

Prod. procesora INTEL

Kod Procesora Intel Xeon E3-1505M v5

technologia Intel Xeon

Maksymalna częstotliwość procesora (MHz) 3700

Ilość rdzeni procesora 4 rdzenie, 8 wątków

Ilość pamięci cache 8MB

Typ Pamięci SODIMM DDR4 2400 Mhz

Pamięc Operacyjna RAM 8GB, 1 DIMM

Przekątna Ekranu 15.6`

Typ Ekranu Ekran LED Matowy IPS Premium Panel Guarantee

Rozdzielczość Ekranu FULLHD 1080p (1920x1080)

Dysk twardy - pojemność 500GB Solid State Hybrid Drive with 8GB Flash

Typ dysku Twardego Dysk Hybrydowy oraz dysk SSD 8GB wbudowany !

Napęd Optyczny Brak napędu. Opcjonalny

Karta graficzna Zintegrowana Intel HD Graphics 530

Zewnętrzna Karta graficzna Nvidia Quadro M1000M

Ilość pamięci wewnętrznej karty graficznej 2048 GDDR5 Pamięci własnej!

Karta sieciowa Gigabit LAN 10/100/1000

Sieci Bezprzewodowe 802.11a/b/g/n/ac

Bluetooth Bluetooth 4.1

Sieci Bezprzewodowe WWAN - Dostęp przez HSDPA/UMTS Możliwość wbudowania modemu WWAN GPS/3G/4G/HSPA+/LTE

Klawiatura Podświetlana Klawiatura QWERTY Programisty Polska, odporna na zalanie

Kolor Obudowy Srebrny Aluminium

Karta dzwiękowa Intel High Definition Audio

Czytnik Kart Pamięci Wbudowany Czytnik Kart pamięci

HDMI i DISPLAY PORT VGA 1 złącze HDMI

Ilość Portów USB 3.0 2 x USB 3.0 with PowerShare, 1 x Thunderbolt 3

Podstawowa bateria Dell 56 WHr 3-Cell Lithium-Ion Battery

Czas pracy na baterii około 3.5 - 5 godzin pracy

Oprogramowanie Systemu Windows XP/Vista/7 Microsoft Windows 7 Professional PL oraz Upgrade do Windows 10 Pro

Oprogramowanie 32/64 Bit 64 bit

Usługi Serwisowe 36 miesięcy gwarancji Next Business Day On Site od daty produkcji - 3NBD

Uwagi/Informacje dodatkowe Oryginalne opakowanie, okablowanie, zasilacz, instrukcje, klawiatura, mysz

Waga komputera (kg) 1.78

products_model 5510K1



Towar dostępny od ręki – Dostawa kurierem do klienta 24 godziny



Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub FAKTURĘ VAT



GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI Z DOKONANEGO ZAKUPU.



Każda przesyłka jest ubezpieczona, więc przy zagubieniu przesyłki, wysyłamy kolejną lub zwracamy pieniądze. Przesyłki kurierskie wysyłamy od poniedziałku do piątku. Termin dostawy wynosi jeden dzień roboczy od momentu wysłania.



NASZA FIRMA UMOŻLIWIA CI REZYGNACJĘ Z DOKONANEGO ZAKUPU LUB WYMIANĘ NA INNY PRODUKT W CIĄGU 14 DNI OD OTRZYMANIA PRZESYŁKI BEZ PODANIA PRZYCZYNY.



Warunki jakie należy spełnić, aby móc skorzystać z wymiany lub zwrotu towaru:

zakupiony towar nie może być używany

opakowanie i inne elementy wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania

przed podjęciem decyzji o wymianie lub zwrocie prosimy o kontakt z pracownikiem sklepu
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgdPul.html


APC Back - UPS ES 400 zasilacz awaryjny
Mam do sprzedania zasilacz UPS APC ES-400



Zasilacz posiada wyeksploatowana baterie natomiast świetnie sprawdzi sie jako listwa antyprzepięciowa.



Cena UPS-a z nową bateria na gwarancji 12m to 135zł



Back-UPS ES to najbardziej ekonomiczny zasilacz do ochrony systemów komputerowych w domach. zapewnia rezerwowe zasilanie akumulatorowe, umożliwiając pracę w czasie krótkich i średnich przerw w zasilaniu. Chroni także sprzęt przed przepięciami i skokami napięcia przenoszonymi przez sieć elektryczną i linie telefoniczne. Sprawdzone w praktyce, wielokrotnie nagradzane oprogramowanie automatycznie wyłącza system komputerowy w wypadku przedłużającej się przerwy w zasilaniu. Takie funkcje i elementy dodatkowe, jak alarmy dźwiękowe, kontrolki LED, akumulator z możliwością wymiany przez użytkownika, bezpieczniki automatyczne i szeroko rozstawione gniazda (z myślą o podłączaniu zasilaczy zintegrowanych z wtyczką) czynią z modelu Back-UPS CS idealne rozwiązanie dla firm, którym zależy na ciągłości pracy i bezpieczeństwie jej wyników.

Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgeX5h.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lwiaprzygoda.htw.pl
  •