bloom-oliwia
System do kontroli firmy COMARCH ERP XL *FULL OPCJA* PL
Kompletne oryginalne oprogramowanie Comarch ERP XL do pełnego zarządzania firmą, od A do Z. Wersja bogata dużą ilość modułów i licencji, np.:
- Zamówienia
- CRM
- Handel/magazyn
- Księgowość
- Kadry i płace
- Serwis
i inne.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgiBAh.html
Oprogramowanie Comarch ERP Optima Dobex
Comarch ERP Optima jako usługa
Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży.
Dzięki wbudowanym rozwiązaniom jest najchętniej wybieranym oprogramowaniem wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych.
System umożliwia w łatwy i szybki sposób wystawić faktury, obsłużyć magazyn, zaksięgować dokumenty.
Ponadto pozwala naliczyć wypłaty i zaprezentować dane szefowi w taki sposób aby były jak najbardziej przejrzyste i powodowały trafne decyzje biznesowe.
Tego nie ma żaden inny system z tej grupie cenowej.
System OPTIMA pozwala na obsługę każdego rodzaju procesów biznesowych.
System Comarch ERP Optima można elastycznie dostosować nie tylko do wielkości przedsiębiorstwa, ale także do jego struktury.
Najlepszą rekomendacją jest, że systemu Comarch ERP Optima używa ponad 60 000 Klientów, co klasyfikuje system jako jednego z liderów rynku do obsługi małych i średnich firm!
Główne zalety systemu to:
- Szybka obsługa sprzedaży,
- Sprawny czas obsługi Klientów,
- Zniwelowanie do minimum prostych, powtarzalnych czynności,
- Zawsze zgodny z przepisami prawa,
- Duża redukcja czasu i kosztów związanych z obsługą księgową przedsiębiorstwa.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDag599.html
Kasy, Oprogramowanie, Wagi
Sprzedaż:
- kas fiskalnych największych marek: POSNET, NOVITUS, TORELL, DATECS, EMAR,
- programów informatycznych: COMARCH, INSOFT, INSERT,
- wag renomowanych producentów: CAS, DIBAL, DIGI,
- znaków i instrukcji firmy AIDER.
Ponadto legalizacja wag, serwis sprzętu komputerowego, małych urządzeń AGD, RTV.
Bardzo atrakcyjne ceny i promocje!
Kasa fiskalna już od 899 zł!
Firma DOBEX Dobczyce,
32-410 Dobczyce,
Rynek 2
Link: olx.pl/oferta/CID619-IDdY7R9.html
Comarch ERP Optima oprogramowanie dla firm
Popularne wśród polskich firm oprogramowanie do prowadzenia firmy.
Comarch ERP Optima propozycja dla każdej firmy usługowej i większości niedużych firm handlowych poszukujących prostego i intuicyjnego systemu wspierającego sprzedaż i pozwalającego rozliczyć się ze swojej działalności w oparciu o księgę przychodów i rozchodów (KPiR) lub na podstawie ewidencji przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym oraz ewidencji wymaganych w przypadku płatników podatku od towarów i usług (rejestry VAT). Użytkownik oprogramowania nie musi martwić się o zmiany w przepisach, ponieważ program zawsze jest dostosowany do bieżącego ustawodawstwa. W każdym momencie możliwe jest rozszerzenie instalacji o kolejne moduły.
Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!
www.viplex.pl
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID4cHT9.html
Jednolity Plik Kontrolny JPK - Oprogramowanie dla FIrm - Promocja 20%
Oferujemy Oprogramowanie zgodne z Ustawą o Jednolitym Pliku Kontrolnym obowiązującą od Stycznia 2017 Roku dla Małych i Średnich Firm.
Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży. Dzięki wbudowanym rozwiązaniom jest najchętniej wybieranym oprogramowaniem wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych.
Firmie Comarch, Największemu Polskiemu dostawcy ERP zaufało już ponad 60 000 Klientów.
Skontaktuj się z Nami, wybierz jeden z dostępnych pakietów i przygotuj Firmę na zmiany już Dzisiaj.
Jesteśmy integratorem systemów Comarch ERP, producentem oprogramowania i jednocześnie niezależną firmą konsultingową. Optymalizujemy procesy biznesowe w przedsiębiorstwach od ponad 26 lat. Specjalizujemy się w rozwiązaniach ERP dla firm oraz Przedsiębiorstw. Prowadzimy Outsourcing usług IT przez certyfikowanych konsultantów Comarch i Microsoft.
Profisoft
http://www.profisoft.pl/
fb.com/profisoft
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgHJXZ.html
Comarch ERP Optima START Mała Firma (KPiR+Faktury)
DEMO
pobierz teraz
KONTAKT
Masz pytanie?
Szybką pomoc uzyskasz pod poniższym numerem:
535 878 505
Piotr Pawełka
viplex@viplex.pl
WSPARCIE
Udzielamy pomocy we wdrożeniu oraz przy rozpoczęciu pracy.
INNE AUKCJE
O VIPLEX
Posiadamy status Autoryzowanego Partnera Comarch,
co świadczy o wysokiej kompetencji i jakości naszych usług.
Świadczymy usługi wdrożeniowe, serwisowe oraz konsultingowe w zakresie informatyzacji firm z różnych gałęzi gospodarki.
PREZENTACJA
Umów się na bezpłatną prezentację programu w siedzibie Twojej firmy.
Comarch ERP Optima START Mała Firma
Comarch ERP Optima START Mała Firma to propozycja dla każdej firmy usługowej i większości niedużych firm handlowych poszukujących prostego i intuicyjnego systemu wspierającego sprzedaż i pozwalającego rozliczyć się ze swojej działalności w oparciu o księgę przychodów i rozchodów (KPiR) lub na podstawie ewidencji przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym oraz ewidencji wymaganych w przypadku płatników podatku od towarów i usług (rejestry VAT). Użytkownik oprogramowania nie musi martwić się o zmiany w przepisach, ponieważ program zawsze jest dostosowany do bieżącego ustawodawstwa. W każdym momencie możliwe jest rozszerzenie instalacji o kolejne moduły.
Comarch ERP Optima START Mała Firma to pakiet, który zawiera:
lmoduł Faktury,l
lmoduł Kasa/Bank,l
lmoduł Księga Podatkowa,l
l12-miesięczna gwarancja oraz Comarch ASYSTA,l
lkomplet podręczników w formie elektronicznej.l
Stała, 12-miesięczna opieka gwarancyjna producenta oprogramowania w postaci usługi Comarch Asysta to dodatkowa korzyść, dzięki której możesz liczyć na błyskawiczną i rzeczową pomoc producenta oraz masz prawo do użytkowania najnowszych wersji programów zaraz po udostępnieniu. Uzyskasz też dostęp do forum dyskusyjnego oraz internetowego Centrum Wiedzy Comarch.
Możliwości pakietu
Moduł Comarch ERP Optima Faktury to:
lPrzyspieszenie pracy poprzez wykonywanie operacji seryjnych (zbiorcze zatwierdzanie i usuwanie oraz kopiowanie dokumentów),l
lSzybki dostęp do informacji o bieżących cenach oferowanych towarów, dzięki możliwości tworzenia list towarów,l
lProsta ewidencja oferowanych towarów i usług dzięki możliwości szczegółowego opisywania cechami (atrybutami),l
lWystawianie faktur w cenach „od netto” dla innych podmiotów gospodarczych, lub „od brutto” dla klientów indywidualnych,l
lProwadzenie nieograniczonej listy cech jednego towaru lub usługi w dowolnej walucie,l
lDefiniowanie warunków handlowych (cen, limitów kredytowych, rabatów) indywidualnie dla każdego kontrahenta,l
lDowolne modyfikowanie wyglądu graficznego faktur, m.in. układ kolumn, nagłówek faktury, logo firmy.l
Wykorzystując moduł Comarch ERP Optima Kasa/Bank zyskujesz możliwości:
lKontrolowania przepływów środków pieniężnych – raporty przeszłych oraz planowanych wpływów i wydatków w przyszłości,l
lProwadzenia preliminarza płatności w firmie – informacje na ten temat to wszystkie planowane spłaty należności i zobowiązań, daty płatności podatków, spłat rat kredytów (preliminarz płatności doskonale wspiera podejmowanie decyzji finansowych),l
lMonitorowania rozliczeń z dłużnikami i wierzycielami – bez problemu uzyskasz wieloprzekrojowe zestawienia dotyczące niezrealizowanych płatności, listy największych dłużników i wierzycieli czy zaległości według typów dokumentów,l
lŁatwego wyliczenia zysku, kosztów i inwestycji firmy – wyliczenia pokazują rozkład kosztów i przychodów, a także wielkość nakładów ponoszonych na inwestycje.l
Moduł Księga Podatkowa zapewnia możliwość:
lnaliczenia zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji rocznych oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,l
lmożliwość agregowania danych z kilku działalności na jedną zaliczkę na PIT-36 lub PIT-36L,l
lsporządzania deklaracji VAT-7 i VAT-UE oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,l
lksięgowania do bufora,l
lprzeksięgowania zapisów z bufora do księgi,l
lzamknięcia zapisów księgowych na dany dzień,l
lsporządzania i księgowania spisu z natury.l
Księga Podatkowa pozwala na prowadzenie:
lzapisów Księgi Przychodów i Rozchodów,l
lrejestrów VAT,l
lewidencji dodatkowej,l
lewidencji wynagrodzeń,l
lewidencji przebiegu pojazdu,l
lspisu z natury,l
lnaliczenia zaliczek na podatek dochodowy,l
lsporządzenie deklaracji podatkowych. l
Moduł Księga Podatkowa, współpracuje z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima, dzięki czemu procesy dekretacji dokumentów w księdze podatkowej bądź w ewidencji ryczałtowej zachodzą automatycznie.
Cena zakupu jest ceną brutto za pakiet licencji na pierwsze stanowisko. Zawsze wystawiamy fakturę VAT.
Zamówienie licencji dla kolejnych stanowisk i dodatkowe moduły wymagają uprzedniego poinformowania telefonicznego.
Pakiet Comarch ERP Optima START Mała Firma może być zakupiony wyłącznie jako pierwszy zakup oprogramowania Optima.
Przetestuj bezpłatnie oprogramowanie w wersji Demo.
Dowiedz się więcej: tel. 535-878-505.
Link: allegro.pl/-i6075775900.html
Asseco Wapro WF-FaKir BIZNES - 1 stanowisko - W-wa
ll
l l
l l
l l
l l
l l
ll
Dane
Kontaktowe
Telefon:
(48) 22 397 48 10
Tel. kom1:
(48) 690 96 11 11
Tel. kom2:
(48) 690 97 11 11
E-mail:
sklep@eremsys.pl
Skype:
eremsys
Nasze
Kategorie
l» Comarch OPT!MAl
l» SAGE Symfonial
l» Asseco WAPROl
l» InSERTl
l» DGCSl
Realizacja
Zamówienia
Wpłata na konto:
Eremsys s.c.
ul.Grażyny 15 / 329
02-548 Warszawa
75 2490 0005 0000 4500 2938 9349
Płatność systemem PayU
Płatność przy odbiorze
Tylko powyżej 10 komentarzy pozytywnych
Opcje
Wysyłki
POCZTA POLSKA
12zł Paczka Pocztowa
14,5zł Paczka Pocztowa Priorytetowa
16zł Przesyłka pobraniowa
19zł Przesyłka Pobraniowa Priorytetowa
Odbiór osobisty
0zł Odbiór w siedzibie firmy
Asseco WAPRO WF-FaKir Win
WF-FaKir Win - Finanse i Księgowość - BIZNES - pakiet sieciowy (licencja na pierwsze stanowisko), do 3 oddziałów
Finanse i Księgowość WF-FaKir dla Windows
Program WF-FaKir dla Windows jest programem finansowo – księgowym przeznaczonym do obsługi księgowości w przedsiębiorstwach handlowych, usługowych oraz produkcyjnych.
Może być stosowany:
ljako element składowy systemu zarządzania firmami Asseco WAPRO i współpracować z innymi aplikacjami tego systemu, l
lniezależnie, jako samodzielny program finansowo – księgowy. l
Program wyposażony został we wszystkie wymagane przepisami prawa mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności podmiotów gospodarczych zobowiązanych do prowadzenia ksiąg handlowych.
Wieloletni rozwój programu, w dużej mierze oparty o doświadczenia szerokich rzesz jego użytkowników, ukierunkowany jest na:
lpełną automatyzację wszystkich możliwych operacji niewymagających decyzji księgowego. Pozwoliło to obniżyć do minimum pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów w programie, l
ludostępnienie w postaci przetworzonej danych finansowo – księgowych, wymaganych w procesach zarządzania firmą.l
Pełna automatyzacja w programie została osiągnięta poprzez udostępnienie między innymi:
lmechanizmów automatycznego rozliczania rozrachunków , l
lautomatów księgujących, ułatwiających proces księgowania standardowych dokumentów, l
lmechanizmów automatycznie dekretujących „koszty do rozliczenia w czasie” (np. prenumeraty, abonamenty itp.), l
lmechanizmów automatycznych przeksięgowań, przeszacowań (miesięcznych i rocznych), l
lmechanizmów automatycznie naliczających różnice kursowe, l
lmechanizmów automatycznego, dynamicznego dekretowania importowanych dokumentów (Moduł MAGIK II opisany niżej. Dotyczy pracy programu w systemie Asseco WAPRO), l
lmoduł tworzenia raportów użytkownika, l
lszereg innych mechanizmów poprawiających ergonomię, dokładność i szybkość wykonywanej pracy oraz mechanizmy przyspieszające i ułatwiające dostęp do danych.l
Wraz z rosnącymi wymaganiami stawianymi współczesnej księgowości, do których należą między innymi:
lstały monitoring kosztów, wyniku finansowego, rentowności i rozliczeń inwestycji firmy, l
lnadzór nad rozrachunkami, zobowiązaniami i należnościami firmy, l
lwykorzystanie danych księgowych do analizy działalności operacyjnej firmy, l
lplanowanie przyszłych działań operacyjnych, na podstawie aktualnych danych finansowo – księgowych firmy oraz analizie danych historycznych.l
program został wyposażony w wbudowane moduły takie jak:
ltworzenia planów budżetowych wraz z kontrolą ich wykonania, l
lrozliczania projektów firmy, l
lewidencjonowania przychodów i kosztów w zdefiniowanych przez użytkownika miejscach powstawania przychodów i kosztów (tzw. MPK), które niezależnie od możliwości rejestrowania kosztów na kontach księgowych zespołu 5, umożliwiają dodatkowe ich rejestrowanie w innym układzie, w sposób bardziej szczegółowy. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne analizowanie rentowności poszczególnych obszarów działalności firmy (dotyczy wariantów PRESTIŻ i BUDŻET), l
lanaliza wskaźnikowa, która umożliwia pełną analizę kondycji finansowej firmy (dotyczy wariantów PRESTIŻ i BUDŻET), l
lmożliwość tworzenia własnych zestawień użytkownika, które umożliwiają tworzenie rozbudowanych zestawień jak na przykład szczegółowych rachunków wyników, analiz rentowności poszczególnych rodzajów działalności firmy i dowolnych innych zestawień opartych o dane finansowo - księgowe.l
Dodatkowo istnieje możliwość poszerzenia możliwości analitycznych systemu poprzez rozbudowanie go o program WF-Analizy. Po zainstalowaniu programu WF-Analizy na wspólnej bazie z programem WF-FaKir dla Windows dodatkowo można uzyskać możliwość wykonywania przekrojowych, wielowymiarowych analiz w postaci czytelnych zestawień tabelarycznych i wykresów, niezbędnych do oceny zmian trendów procesów zachodzących w firmie, analiz porównawczych i innych.
Program, ze względu na swoją rozbudowaną funkcjonalność, pełną automatyzację operacji księgowych, ergonomię pracy sprawdził się również w pracy w biurach rachunkowych. Potwierdzeniem tego jest lista biur rachunkowych korzystających w swojej codziennej pracy z oprogramowania Asseco WAPRO, które przystąpiły do „Programu dla biur rachunkowych Asseco WAPRO”.
Pełna funkcjonalność i automatyzacja współpracy programu WF-Fakir z systemem Asseco WAPRO
Pełną funkcjonalność i wszystkie zalety programu WF-FaKir dla Windows dostępne są podczas pracy programu w systemie Asseco WAPRO. Jest on tak zaprojektowany, aby wszystkie aplikacje wchodzące w jego skład współdziałały ze sobą w sposób jak najbardziej pełny i zautomatyzowany.
Automatyzacja współpracy systemu polega na możliwości:
lpełnej wymiany danych (w dowolnym momencie) pomiędzy poszczególnymi aplikacjami a programem finansowo – księgowym, l
lsynchronizacji wspólnych danych - niektórych kartotek (np. kontrahentów, pracowników), rozrachunków i innych, l
lautomatycznym, dynamicznym dekretowaniu wszystkich importowanych dokumentów.l
Program WF-FaKir wyposażony jest w moduł MAGIK II, który jest odpowiedzialny za obsługę importu i automatycznego dekretowania dokumentów. Przy jego pomocy możliwe jest nie tylko proste definiowanie schematów księgowań, ale również definiowanie dekretów warunkowych. Moduł dynamicznie analizuje importowane dokumenty i odpowiednio je dekretuje, wylicza również różnice z zaokrągleń, rozksięgowuje dokumenty a nawet dynamicznie tworzy odpowiednie ich opisy.
W praktyce oznacza to, że bez wprowadzenia z klawiatury do programu finansowo – księgowego jednego znaku, bez wpisywania danych kontrahentów, w ciągu kilku lub kilkunastu minut, w programie mogą znaleźć się zadekretowane wszystkie dokumenty magazynowe, handlowe i finansowe wystawione w programie WF-Mag dla Windows z dowolnie wybranego okresu. A zdarza się, że poza obsługą magazynu, obsługą konwencjonalnej sprzedaży (krajowej i zagranicznej) na kilkunastu a nawet kilkudziesięciu stanowiskach, zarządza on równocześnie sprzedażą wielu handlowców mobilnych oraz kilku sklepów internetowych i ilość zarejestrowanych dokumentów jest bardzo duża.
W praktyce, księgowym pozostaje tylko sprawdzenie zaimportowanych dokumentów i ich zatwierdzenie. Import dokumentów może być przeprowadzany z dowolną częstotliwością, wobec tego dane zaksięgowane w programie finansowo – księgowym mogą być zawsze aktualne.
Osiągniecie pełnej integracji i funkcjonalności uzależnione jest w dużym stopniu od zastosowanej przez użytkownika konfiguracji swojego systemu.
W dalszej części przedstawimy podstawowe informacje na temat różnic w funkcjonalności systemu zarządzania firmą Asseco WAPRO, przy różnych konfiguracjach instalacji. Więcej szczegółów znajdziecie Państwo w „Podręczniku użytkownika. Oprogramowanie dla firm Asseco WAPRO”.
Konfiguracja systemu Asseco WAPRO a różnice w funkcjonalności systemu.
Poszczególne aplikacje systemu zarządzania firmą Asseco WAPRO, zależnie od wymagań użytkownika, mogą być instalowane:
lW jednej, wspólnej bazie danych (struktury wszystkich programów znajdują się w jednej bazie danych), l
lW rozłącznych bazach danych (struktury wszystkich programów znajdują się w oddzielnych, niezależnych bazach danych).l
W zależności od powyżej opisanych przypadków, import danych do programu finansowo – księgowego będzie odbywać się:
lPraca na rozłącznych bazach danych – okresowa wymiana danych za pośrednictwem plików danych, l
lPraca na wspólnej bazie danych – wymiana danych w dowolnym momencie („na żądanie”) w obrębie bazy danych bez pośrednictwa plików danych.l
Synchronizacja wspólnych danych, która obniża ogólny nakład pracy w firmie na wprowadzanie dokumentów i danych do systemu (dane są wprowadzane tylko jeden raz, nie trzeba ich powielać) możliwa jest tylko w przypadku pracy na jednej, wspólnej bazie danych.
Jak z tego wynika, pełną funkcjonalność systemu Asseco WAPRO można osiągnąć przy instalacji całego systemu w jednej, wspólnej bazie danych.
Zwracamy uwagę, że taki model pracy całego systemu jest możliwy również w przypadku kiedy dział księgowości (wewnętrznej lub zewnętrznej) zlokalizowany jest w innym miejscu niż firma (serwer baz danych). Korzystając na przykład z usług terminalowych, nawet firmy które mają wiele rozproszonych oddziałów, działów, filii czy sklepów mogą skonfigurować swój system do pracy na jednej, wspólnej bazie danych.
Korzyści z użytkowania programu WF-FaKir dla Windows:
lZwiększona efektywność i dokładności pracy księgowego, poprzez zautomatyzowanie wszystkich operacji niewymagających jego decyzji, l
lRównomierne rozłożenie pracy księgowych w całym okresie obrachunkowym, wynikające z możliwości importowania i księgowania dokumentów praktycznie natychmiast po ich zarejestrowaniu w systemie zarządzania sprzedażą (dotyczy pracy w jednym systemie z programem WF-Mag dla Windows), l
lSkrócenie czasu potrzebnego na wprowadzania dokumentów i ich dekretowanie. Zaoszczędzony tym sposobem czas może być przeznaczony na przeprowadzanie istotnych z punktu widzenia działania firmy bieżących analizy jej wyników ekonomicznych , na przykład przy pomocy modułu WF-Analizy, l
lZmniejszenie nakładów pracy w firmie związanych z wprowadzaniem danych wynikające z możliwości pracy na wspólnej bazie danych z programem zarządzania sprzedażą (dotyczy pracy z programem WF-Mag dla Windows). l
Finanse i Księgowość WF-FaKir - porównanie wariantów
Jak do nas trafić:
Eremsys s.c.
Grażyny 15 (na wysokości metra Racławicka),
02-548 Warszawa - Mokotów
Mapa poglądowa:
Mapa szczegółowa:
Link: allegro.pl/-i6075084709.html